Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Paulusdom of Christendom ??

• Stefan

Chris Schreef:

——————————————————-

> Kort samengevat zou je kunnen zeggen dat de

> voorraad rode pillen nauwelijks afgenomen is, heb

> jij er al 1 op en werkt het ?

Ik heb een keus gemaakt, en merk dat ik veranderd ben. Ja, het werkt dus.

• theo

Als ik in Afghanistan zou zijn geboren was ik met een aan een zekerheid grenzende waarschijnlijkheid nu moslim.

Als jij in een Mormoons gezin en cultuur was grootgegroeid zou je nu bijna zeker mormoon zijn.

• Anna Lieze

Thomas Schreef:

——————————————————-

> Chris Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Kort samengevat zou je kunnen zeggen dat de

> > voorraad rode pillen nauwelijks afgenomen is,

> heb

> > jij er al 1 op en werkt het ?

>

>

> Ik heb een keus gemaakt, en merk dat ik veranderd

> ben. Ja, het werkt dus.

Dat vind ik fijn voor je :)

Je bent in ieder geval wel altijd heel correct naar iedereen toe, iets van een vrucht zit er wel in, alleen moet je niet zo vaak je berichten wissen en dan alleen een punt zetten . :)

• samuel

Hoeveel christelijke gedoopte baby's zijn christen theo?

Hoeveel besneden islamitisch besneden mannen zijn islamiet?

• Nada

Dat bedoelde ik precies Theo. Dus diegenen die daar geboren zijn en niet anders weten zijn verloren en de christelijke God is rechtvaardig, dat zou vreselijk onrechtvaardig zijn dan als je echt verloren bent.

• Anna Lieze

Was je alleen op een onbewoond eiland opgegroeid dan maakte je je niet druk om de goden, was je met meerdere op dat eiland dan was er vast wel iemand geweest die in de bliksemflitsen een God zag en dat zo overtuigend wist te brengen dat het hele eiland er in ging geloven

• Nada

Daar gaat het niet om. Theo snapte wat ik wilde zeggen, jij niet.

• Anna Lieze

Gedraag je je wel in mijn topic ?

• Nada

Sterker, als je was aangespoeld op een eiland met bewoners waarvan iedereen dacht dat hun eiland de hele wereld was en jij had een aansteker die het nog deed en je maakte vuur dan was jij een god. :D

• Stefan

Begin januari of zo heb ik vele maanden weggewist; ik was hier op pb weer eens heel erg klaar dacht ik.

De laatste paar wissen waren gelezen door samuel en voor een ander niet zo nodig.