6 uur, wintertijd. Neen ik zit te wachten dat het kantoor open gaat in Australië. Nog even, half uurtje
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlAls je je naaste heb verloren en het zijn ook nog kinderen is dat verschrikkelijk.
Slechts mensen waarvan ik houd kunnen me enorm treffen.
Goed dat ik anders in elkaar zit, anders had nooit mijn werk kunnen doen wat ik gedaan heb. Elk mens kan mij enorm treffen daar hoef ik niet van iemand speciaal te moeten houden. Maar ieder mens is ook verschillend in zijn emoties en hoe daar mee om te gaan.
Neen, let jij duidelijk niet op. Ik heb zelfs een paar keer gezegd tegen mensen hier dat ik gelukkig weet dat er veel gelovige zijn die anders denken en niet zo intolerant zijn naar andere gelovige/ anders denkende toe. Niet goed opgelet dus.
Maar ik haat wel religies, om de simpele reden dat daar veel bloed door vergoten is. Kijk maar naar de geschiedenis tot op de dag van vandaag. En daar trek jij je conclusie uit dat ik alle gelovige haat. Ik haat alleen de gelovige, ongeacht wlek geloof ook, die hun geloof opdwingen aan een ander en die lopen te vertellen dat een ander zijn profeet een charlatan is, etc en dat zij het enigste waren geloof belijden en zo geen ruimte meer open laat voor anders denkende en dat geeft gezeik.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?