Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Vertrouw op God en op zijn macht

• Frans

Sfred, Schreef:

——————————————————-

> Ja, en als je op god en zijn macht vertrouwd gebeurd dat niet. :S

Nog nooit en ik heb aardig wat rottigheid meegemaakt. Het waren zeker niet altijd de oplossingen die ik zelf voor ogen had, maar er gebeurt niets boven je krachten als je echt gelooft. Hij laat je de grenzen voelen en wij denken dat die grenzen heel wat korter zijn.

Zelfs sterven leek mij ooit de oplossing.

• Frans

Wil je ook op mijn vraag antwoorden Sfred ?

• Douce.

Ik ben dat helemaal niet met je eens, maar dat schreef ik al.

Zakelijk gezien moet je trouwens alles zwart op wit vastleggen, want de tijd van een “gentleman's agreement” is allang voorbij.

Mijn integriteit laat ik nooit afhangen van het oordeel van anderen, dat is een zwaktebod. Alsof je een ander nodig zou hebben om dat aan tonen.

Douce

• Douce.

Je wordt nooit boven je krachten “beproefd”, maar het is vaak zwaar klote wat er in het leven kan gebeuren.

Douce

• Frans

Douce Schreef:

——————————————————-

> Je wordt nooit boven je krachten “beproefd”, maar het is vaak zwaar klote wat er in het leven kan gebeuren.

>

> Douce

Dat is het zeker.

• Sfred+

Dus jij heb nog nooit wat gedaan en of gezegd waar je later spijt van heb gehad? Oké kan, ben je echt een zogenaamde heilige.

Hij laat je de grenzen voelen. Met ander worden ongelovigen zullen die grensen niet voel en zodoende geen grenzen kennen. Laat ik hier nu maar eens niets op zeggen, want als ik dat wel doe is dat niet aardig.

• Sfred+

Ben ik dat verplicht of zo? Doe even normaal…..

• Frans

Sfred, Schreef:

——————————————————-

> Dus jij heb nog nooit wat gedaan en of gezegd waar je later spijt van heb gehad? Oké kan, ben je echt een zogenaamde heilige.

>

> Hij laat je de grenzen voelen. Met ander worden ongelovigen zullen die grensen niet voel en zodoende geen grenzen kennen. Laat ik hier nu maar eens niets op zeggen, want als ik dat wel doe is dat niet aardig.

Ik denk dat je in je snel reageren vergeet om goed te lezen.

http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/16138720/16140076/re-vertrouw-op-god-en-op-zijn-macht#msg-16140076

• Frans

Sfred, Schreef:

——————————————————-

> Ben ik dat verplicht of zo? Doe even normaal…..

Nee hoor, aan mij mag je echter alles vragen, dat noemt men innerlijke rust, niks te verbergen.

• Sfred+

Wat jij wil. In de zakenwereld als mensen vertellen ik ben te vertrouwen, gaan we toch gelijk een antecedent onderzoekje starten. ;)

Dus jij bent meer van een slager die zijn eigen vlees keurt. Ik laat altijd het oordeel over mij, aan andere over, krijg je en veel beter onafhankelijk oordeel, al ben jij het daar niet mee eens en dat mag ook uiteraard.