Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Vertrouw op God en op zijn macht

• Sfred+

Weet je wat mij verbaast, al die maffe aannames van je.

Waar heb ik nu weer gezegd dat ik kwaad ben dat ik de hemel niet in mag? Laat maar weer zien waar ik dat gezegd heb en dat kan je weer niet. O nee je zal wal wat door de regels heen hebben gelezen, hahahahaha.

Jouw geloof met je hemel is gewoon aan het discrimineren, erg? Weet ik niet, maar toegeven dat kunnen ze niet, dat het een discriminerende organisatie is die discrimineert op geloof. Nogmaals ik weet niet of het erg is, elke organisatie heeft zijn regels.

• Sfred+

EN je bent kwaad op gelovigen die zeggen dat jij niet in de hemel komt/ mag komen

Theo ziet dingen die er niet zijn. Is dat raar voor een gelovige? Nu ben ik uiteraard weer woest op gelovige door deze opmerking volgens Theo. :S

Ik heb al meerder keren aangegeven welke gelovige ik een hekel heb ongeacht welke religie, daar gaat hij gewoon even aan voorbij. Zijn geloof interseerd mijn weinig, maar als hij dat ongevraagd door zijn strot gaat duwen, dat raat ik hem niet aan.

In Nederland had ik een keurig bordje bij het erf staan dat Jehova's het erf niet mogen betreden en aan mogen bellen. Deden zij dat toch, konden zij kennis maken met Happy en Bob…. En geloof mij maar, dat waren echt ongelovige honden. ;)

.

• Otis

Theo praat tegen beter weten in. Hij wil jou zo graag pakken op dingen die jij niet geschreven hebt, en dat gaat hem maar niet lukken. En dat vind ik dan weer geweldig!.

• Sfred+

Dank je Els dat jij dat ook ziet.

Theo begrijpt niet dat mensen zoals hem het geloof meer schade berokkend dan ik ooit zal kunnen doen. Gelukkig zijn er mensen zo als jij, die laten zien niet alle gelovige zijn zoals hem. (tu)

• ¥ Lotje ­­¥

Wat zeg je me nou Sfred . neger?????????? WAs jij ook er niet bij die op een bord tegen mij was omdat ik op een ander bord ,,neger,, zei???::o Hoewel ik van een persoon op p-tiek weer zag dat hij mensen ,,blauw,,noemde . blauw bloed zogenaamd .(dat vroeger ook een scheldnaam was) heeeeeeeeeee. Niet te hard roepen en zeker geen hele topic toen van mij maken . Je valt effekes door de mand nu:D:D:P

Sfred schreef:Ja wij zijn allebij anders, een neger is ook geen blanke en een blanke is geen Aziaat. Dat is nog steeds geen discriminatie,

mwhaw is het nu geen discriminatie???? Als ik het schreef wel.leg eens uit dan wat het verschil is B)

• ¥ Lotje ­­¥

onder spetteren??????/ Nee een man moet ook gaan zitten als hij pist.(:P)

• Sfred+

Emancipatie, jullie kunnen ook zelf de bril op tillen. X(

• Sfred+

Kijk maar eens na in welke contekst het 1 en ander geschreven is. Daarom zeg ik er ook bewust bij Blanke en Aziaat en neem als voorbeeld de Aziaat in vergelijk met een Blanke.

Zeg ik en Neger en een Aziaat in vergelijk met ons, dan ben ik wel aan het discrimineren. Snap je?

• Gonnie

Daar gaat het niet om Theo het gaat er om dat gelovigen hun oordeel vellen over ongelovigen.

Zij gaan er van uit als je niet gelooft in Jezus als de redder van de mensheid je dan ook niet het recht hebt om in de hemel te komen.

Er is wel eens beweerd door een gelovige dat het wel heel oneerlijk zou zijn, als je niet geloofd en dan toch in de hemel komen en dan tijdens je leven er maar op los leven zonder moraal.

Kijk en dat is je zuiverste discriminatie.

Trouwens jij wordt ook behoorlijk gediscrimineerd want jij gelooft in alverzoening, en dan ben jij geen zuiver christen en voor jou ook geen redding.;)

• theo

Tsjonge jonge.

Je schreef dat sommige gelovigen discrimineren omdat ze van mening zijn dat jij niet in de hemel komt na je aards bestaan.

Inderdaad,okay, excuus en sorry , je schreef niet letterlijk dat je er kwaad om bent.

Maar daarmee discrimineren ze wel volgens jou en dat terwijl je niks hebt met God en hemel, een hemel waar jezelf van zegt dattie niet bestaat.

Ik word moe van jouw manier van denken en debatteren. Word je daar zelf ook niet moe van?