Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Vertrouw op God en op zijn macht

• theo

Er zijn gelovigen die met het grootste gemak niet/andersgelovigen van alles toeschrijven en toe wensen en toe brullen…

Natuurlijk.

Maar daardoor zijn alle gelovigen toch geen halve zolen of wat voor termen iemand er ook voor wil gebruiken?/

Alle atheisten zijn toch ook geen gelovigenhaters?

• Sfred+

Inderdaad Gonnie. (tu)

Als daar commentaar op geeft, ben je boos en kom je hier alleen maar om tegen het geloof te schoppen, etc en als het even kan snap je er niets van als ongelovige. ;)

• Stefan

.

• Sfred+

Waar heb ik het ooit gezegd over alle gelovige? Dat maak jij ervan.

• theo

Aha, nu heb je plotseling weer niet een hekel aan gelovigen.

Weet je beste Sfred, als mens ben voor mij geen haar slechter of beter dan welke gelovige en nietgelovige dan ook.

Je manier van discusie voeren ligt me echer niet zo.

Dus wil ik nu, wat dit “debat” aangaat maar afscheid nemen van jou als je het niet erg vindt.

Als je het wel erg vindt….. trouwens ook.

• Otis

theo Schreef:

——————————————————-

> Tsjonge jonge.

>

> Je schreef dat sommige gelovigen discrimineren

> omdat ze van mening zijn dat jij niet in de hemel

> komt na je aards bestaan.

>

> Inderdaad,okay, excuus en sorry , je schreef niet

> letterlijk dat je er kwaad om bent.

>

> Maar daarmee discrimineren ze wel volgens jou en

> dat terwijl je niks hebt met God en hemel, een

> hemel waar jezelf van zegt dattie niet bestaat.

>

> Ik word moe van jouw manier van denken en

> debatteren. Word je daar zelf ook niet moe van?

Wat dacht je van dat zeuren en drammen van jou! (:D

• Sfred+

LAAT ZIEN WAAR IK ZEG DAT IK ALLE GELOVIGE HAAT.

Ik vind jouw een heel slecht mens, gezien dat jij dingen beweert die ik helemaal niet gezegd.

• ¥ Lotje ­­¥

ik gaf toen ook een voorbeeld , niet omheen draaien . ik maak van jou ook geen topic om nog verder de grond in te stampen . jij zegt neger ik zei ook neger ( ik zie het verschil niet):D. Maar daar maakte jullie een hele poppenkast van plus nog eens een topic om zo uit te laten komen om het belachelijk van te maken . je moet goed met die ene bo…. mee blijven huppelen . die nemen ze ook hier met een zak zout . Tis maar dat je het weet.

• Otis

Lees het nu nog eens heel rustig na, hij legt het zo goed uit en toch snap je er niets van. Wil je niet of kun je niet?

• ¥ Lotje ­­¥

sfred snapte het toen van mij ook wel maar waaide wat mee met anderen . Zie jij verschil tussen neger en neger. de woorden?? ik niet dat was het. En dat maak ik hem even duidelijk . Niet zo gauw een beslissing geven zei Sfred gisteren of eergisteren nee dat moest hij toen ook niet doen . Dan had hij ook geen ban gekregen . maar goed neger is neger :D:D en ze zijn allebei mooi bruin .X(

En dat jij er weer tussen moet zitten zegt weer veel . Je was er toen niet bij en op dat ander bord ook niet . dus ksttttttt dit vechten Sfred en ik zelf wel uit . daar hebben we geen spitmuis bij nodig:P