Dat is uiteraard mogelijk. Ik ben heel tolerant maar ga jij mij wat opdwingen, het maakt niet uit wat en ik wil dat niet ben ik zeer intolerant, en het is dan jammer dat je dat niet begrijpt.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlNatuurlijk Sietse. Wat jij wil. Maar ik lul te minsten niet met iedereen mee, wat diverse mensen jouw al hebben verweten.
Hier bijbelteksten lopen plaatsen en vertellen hoe het geloof jouw geholpen heeft en op,een ander forum lopen vertellen dat jij vergiftig bent vroeger met het geloof en dat je er nu niets meer mee te maken heb. Dan noem ik jouw een huichelaar en ga je zo reageren als nu.
Sfred, Schreef:
——————————————————-
> Neen hoor ik stel gewoon een vraag en kijk hoe er op gereageerd wordt. Dat is veel interessanter, inplaats van eerst uitleg geven over de gestelde vraag.
Goed, dan nog een keer een domme vraag van een gelovige. Wat heeft een os en een ezel in Gods naam met geloof te maken ?
Inderdaad niets, het is iets wat de mensen er zelf bij bedacht hebben in de kerststal, net als vele andere dingen verschillende religies/geloof.
Het is net zoiets als een minaret niets met de islam te maken heeft dat is er zelf door de mens zelf bij verzonnen. En zo wordt het geloof vergiftigt door de mens zelf.
Als je het niet begrijpt kan ik,daar ook niets aan doe.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?