Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Vertrouw op God en op zijn macht

• Sietse 45

Sfred, Schreef:

——————————————————-

> Meid ga koken.

Lange tenen manneke.

• Sfred+

Die interesse is er zeker, alleen gezien van een ander invalshoek.

Maar als je niet zoals jullie praat ben je niet welkom, ja ja de tolerante gelovige toch. Mee praten met ons of je mond houden. ;)

In mijn gezin wonen drie religies onder 1 dak, ik weet misschien over tolerantie en religie wel meer dan jullie denken. Jullie geloof heeft veel te maken met dingen die jullie gelovige er zelf bij verzonnen hebben. Daarom kwam ik met de vraag over de ezel en de os en niemand had de vraag niet door dat het over geloof ging en wat de mensen er zelf bij bedenken zoal. ;)

• Frans

Dan zou ik je aanraden om achteraf wat duidelijker te zijn voor domme gelovigen als ik. Het is tolerant want als je niet wil antwoorden of lezen dan zeg ik , Ok! Dat deed ik ook.

• Sfred+

Nee hoor maar ik kan niet zo goed tegen mensen die wel even uit willen maken wat zij hier wel of niet komen doen. Dat zijn zo van die dictatoriale trekjes P.

Maar jullie elkaar wel even gevonden. :D

• Sfred+

Neen hoor ik stel gewoon een vraag en kijk hoe er op gereageerd wordt. Dat is veel interessanter, inplaats van eerst uitleg geven over de gestelde vraag.

• Sietse 45

Sfred, Schreef:

——————————————————-

> Nee hoor maar ik kan niet zo goed tegen mensen die

> wel even uit willen maken wat zij hier wel of niet

> komen doen. Dat zijn zo van die dictatoriale

> trekjes P.

>

> Maar jullie elkaar wel even gevonden. :D

De meesten ken ik al jaren;)

• theo

Je hebt wel een zeeeeer eigenaardige manier van conclusies trekken en intolarantie bij anderen en tolerantie bij jezelf.

• Sfred+

Neen jij heb duidelijk een lees probleem. Een ander kan alleen een oordeel over je vellen of je wel of niet te vertrouwen bent. Dat jij het niet met hun oordeel mee eens bent, wat uiteraard mogelijk is, is weer heel wat anders en heef ook niets te maken dat je alleen maar op je zelf vertrouwd.

Ik heb werk gedaan waar je altijd gecontroleerd wordt door een ander, maar waar je uiteindelijk alleen maar op je zelf mag en moet vertrouwen uiteindelijk, zelfs als dat betekend dat er 1 van het team niet terug komt. Jij haalt definities door elkaar wat betreft vertrouwen en in je zelf vertrouwen

• Sfred+

Dat is fijn voor je.

• Sietse 45

Dat is een stukje onmacht van Sfred.