Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Vertrouw op God en op zijn macht

• Sfred+

Jij zegt toch duidelijk nog nooit

• Frans

Sfred, Schreef:

——————————————————-

> Jij zegt toch duidelijk nog nooit

Haal nu eens diep adem eerst.

ik zei : Begrijp me niet verkeerd, ik wel hoor en meer dan eens.

• Douce.

Je verdraait de gesproken woorden nogal.

Zakelijk, zwart op zit (zoals b.v. de slager ja), maar voor alles daarbuiten, moet je integriteit duidelijk zijn.

Dat mag een ander beoordelen, maar voor mijn levensloop etc. heeft het nul tot generlei waarde.

Ik denk hierbij niet in zakelijke termen.

Douce

• Sfred+

Ik verdraai niet lees maar na. Ik vertrouw ook uitsluitend op mij zelf en niet op een en of ander iets. Maar dat heeft niets met de vraag te maken of ik te vertrouwen ben. Dat oordeel kan alleen een ander over je vellen.

Ik ga naar de bank en vraag een hypotheek/lening aan de bank vraagt bent u te vertrouwen? En ik zeg ja en ik krijg de centjes. Of zullen zij toch maar een onderzoekje doen, wat denk jij?

• Sfred+

Ik begrijp niets dat is toch duidelijk. Vertrouw jij nu maar op god en dan vertrouw ik wel op mij zelf en een paar geselecteerde mensen.

• Douce.

Kortom, je vertrouwt op het oordeel van een ander over jou. Dat is iets anders dan dat je uitsluitend op jezelf vertrouwt.

Misschien bedoel je het anders, maar zo staat het er wel.

Douce

• Frans

Sfred, Schreef:

——————————————————-

> Ik begrijp niets dat is toch duidelijk. Vertrouw jij nu maar op god en dan vertrouw ik wel op mij zelf en een paar geselecteerde mensen.

Ok ! Dat is duidelijk.

• Douce.

Nou Frans, omdat hij niets van godsdienst en zeker niets met gelovigen heeft, weten jij en ik in ieder geval waar we staan..haha.

Wat iemand hier dan komt zoeken, is mij een raadsel en/of een sudoku.

Douce

• Frans

Ik snaop er ook niks van, er zou dan op zijn minst enige interesse moeten zijn, maar helaas.

• Sfred+

Meid ga koken.