Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Niemand komt in de hemel

• perihelium

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> De weg naar de hemel is geplaveid met de zondeval,

> ziektes en Auschwitz. Het doel heiligt de

> middelen.

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/380543_10150332919596507_1352729300_n.jpg

• Frederik D

En?

• Frederik D

Of eeuwig op een nieuwe aarde?

Maar geloof jij niet in een eeuwig hiernamaals? Het hiernamaals lijkt mij de crux van elke religie.

• Frederik D

Toeter niet zo, meneer Oliebol.

• Nada

Ben even bij jullie en ik weet nu wie je bent, hahaha bij mij duurt dat altijd even :) En nee ik draag geen hoofddoekje, mijn zus wel maar die is al getrouwd :P

• Frans

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Of eeuwig op een nieuwe aarde?

>

> Maar geloof jij niet in een eeuwig hiernamaals? Het hiernamaals lijkt mij de crux van elke religie.

Ik geloof zeker in eeuwig leven, maar ik kan niet zeggen dat eeuwig leven wil zeggen in de hemel, en al helemaal niet met gouden lepeltjes en harpjes.

De bijbel zegt het in elk geval niet.

• madam mikmak

als je geen hoofddoek draagt dan heb je voor mij afgedaan.

• Frans

Al droeg je wel een hoofddoekje, lekker belangrijk, hoe stellen de meesten Maria voor, zeker niet zonder hoofddoekje.

• Nada

Dat kan Theo niet weten, niemand die gelovig is kan dat weten. Niemand kan ook vertellen wat de hemel nu is, dus het is dan een kwestie van logisch denken dat je niet kan weten waar

je heen gaat na je dood.

• madam mikmak

Maria in een strakke spijkerbroek