Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Niemand komt in de hemel

• Frans

madam mikmak Schreef:

——————————————————-

> Maria in een strakke spijkerbroek

Het vleselijke is jou nog steeds belangrijker, dat is duidelijk.

• Frederik D

Theologen kunnen de Bijbel (of de Koran) op vele manieren uitleggen.

Maar volgens mij is er niets na de dood. Dood zijn is een soort eeuwige slaap. Als je diep slaapt, dan bestaat je bewustzijn ook niet.

• Daan

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Theologen kunnen de Bijbel (of de Koran) op vele

> manieren uitleggen.

>

> Maar volgens mij is er niets na de dood. Dood zijn

> is een soort eeuwige slaap.

Mee eens.

Zo staat het ook geschreven in de Bijbel.

Als je diep slaapt,

> dan bestaat je bewustzijn ook niet.

• madam mikmak

in de bijbel ook. David danst naakt en laat zijn pielewammes alle kanten op zwiepen. Moesten ze eens in de kerk doen ipv,. zingen. 2 Samuel 6:14 en 20.

• Nada

Als er dan niets is na je dood en je kan het vergelijken om het voor jezelf duidelijk te maken met de tijd toen je nog niet bestond. Dan zou God wel heel wreed zijn om je uit die toestand te halen en eeuwig

pijn laten lijden. Dat is dubbel straf, je bent al dood en dan nog eens uit je dood gehaald en voor eeuwig vreselijke pijnen. :(

• Frans

Het gaat er meer om op welke ‘ziekelijke’ manier je er naar kijkt.

• Nada

Ik vind je grappig maar ook raar :D Jij wisselt van persoonlijkheid zoals een ander wisselt van sokken :)

• Frederik D

Uiteraard is er ook geen hiervoormaals. Maar reïncarnatiegelovigen geloven zeer diep in een hiervoormaals. Ik vind het zeer absurd. Maar zijn vinden het zeer en zeer logisch.

• madam mikmak

ik heb helemaal geen sokken mens. jij bent raar, JIJ stemt VVD.

• madam mikmak

op een begerige manier