Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Niemand komt in de hemel

• Nada

Ik ken Theo nog niet zo goed en dacht dat hij meende wat hij zei.

• Frans

Nada Schreef:

——————————————————-

> Ik ken Theo nog niet zo goed en dacht dat hij meende wat hij zei.

hij mag het uiteraard zelf zeggen (liefst wel), maar ik denk echt niet dat hij dat meent.

• Johanan

Hij begrijpt je stelling niet ..stoute jongen.

Johanan.

• Johanan

Wat denk je zelf Gonnie.

Zie Hebr 10:29.

Johanan.

• Nada

Ik ben het met je eens en het spijt me ook dat je zo'n idee krijgt van gelovigen. Wel heel koud en kil om je naar een satansprikbord te verwijzen. Ik hoop dat je je er niets van aantrekt. Ik heb je leren kennen als een lieve en zachte en ook kritische vrouw die juist openstaat voor meningen van anderen. Onzinnig dat je zo veroordeeld wordt.

• Frederik D

Bij de koop van het geloof in God krijg je het geloof in de Duivel er gratis bij.

• Frederik D

De weg naar de hemel is geplaveid met de zondeval, ziektes en Auschwitz. Het doel heiligt de middelen.

• Frederik D

Volgens Theo komt iedereen op den duur in de hemel.

• madam mikmak

NADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

• Frans

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Volgens Theo komt iedereen op den duur in de hemel.

Ik vind het al moeilijk dat mensen in de hemel komen, waar staat dat? voor eeuwig bedoel ik dan.