Nee, dat siert hen niet.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlLachen met jou.
Vloeken is Gods naam ijdel gebruiken. Blijkbaar ben jij een echte polytheïst. Jij gelooft in Donar dus. En je gelooft dat donders een verbastering is van Donar. Goede grutjes, jongen. O wee, grutjes. Alweer een vloek. Grutjes is afgeleid van Gratja en Gratja is de godin van de Ghartfgi-stam in Yhgepbvgh.
Douce Schreef:
——————————————————-
> Natuurlijk zijn het voor jezelf (subjectief dus) feiten, maar objectief gesproken (en dat is m.b.t. het onderwerp als geheel) kun je nooit van feiten spreken.
>
> Douce
Dat is juist, ik zal het nooit als feiten kunnen gebruiken, terwijl het dat voor mij en mensen in mijn omgeving wel zijn.
theo Schreef:
——————————————————-
> Dat doe ik dagelijks ( in tegenstelling tot jou)
Ik heb jou hier nooit kunnen betrappen op het verkondigen van het evangelie en wat weet jij ervan wat ik doe?
> maar wat heeft dat te maken met sectekenmerken die
> door een wetenschapper op een wetenschappelijke
> wijze op een rijtje zijn gezet??
Dat je je niet druk maakt om mensen die verloren gaan maar dat sektes zo slecht zijn.
perihelium Schreef:
——————————————————-
> theo Schreef:
> ————————————————–
> —–
> > Dat doe ik dagelijks ( in tegenstelling tot
> jou)
>
>
>
> Ik heb jou hier nooit kunnen betrappen op het
> verkondigen van het evangelie en wat weet jij
> ervan wat ik doe?
Dan lees je zeker niet alles.
Ik verkondig ook op dit prikbord met enige regelmaat Gods eindeloze liefde. Is je dat nooit opgevallen?
Het evangelie.. de blijde boodschap.
>
> > maar wat heeft dat te maken met sectekenmerken
> die
> > door een wetenschapper op een
> wetenschappelijke
> > wijze op een rijtje zijn gezet??
>
>
> Dat je je niet druk maakt om mensen die verloren
> gaan maar dat sektes zo slecht zijn.
Sekten ZIJN slecht. Dat hoef ik jou toch niet uit te leggen?
Mensen die gevangen zitten in een secte zijn verloren tijdens hun leven..maak jij je daar wel druk over?
Mensen in de ban van een sekte/sekteleider hebben geen leven, dit in tegenstelling tot mensen die weten dat Gods liefde eindeloos is en niet van een sekteleider afhangt…maak jij je daar niet druk over??
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?