Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Bijbelgetrouw- bijbelstudie.

• perihelium

Frans Schreef:

——————————————————-

> perihelium Schreef:

> ————————————————–

> —–

>

> > Je rechtstreeks tot iemand richten is niet via

> iemand anders. Speel jij misschien een spelletje

> Frans?

>

> Ben je er weer stalker ? Doe je dat bij hen ook of

> durf je dat niet, ben je het eens met hun?

>

>

> De verbetering is omdat ik stalker bedoel i.p.v.

> stakker, beide zijn van toepassing op jou.

Je zegt dingen die niet kloppen en daar reageer ik op. Stalken/stakker noem ik eerder chatten met iemand onder een andere nick zonder jezelf bekend te maken.

• Frans

perihelium Schreef:

——————————————————-

>

> Je zegt dingen die niet kloppen en daar reageer ik op. Stalken/stakker noem ik eerder chatten met iemand onder een andere nick zonder jezelf bekend te maken.

Je achtervolgt me in alles wat ik zeg en je weet goed genoeg dat het wel waar is. Ik heb trouwens geen nick, nergens, jij toch wel.

Ik krijg er genoeg van dat jij en soortgenoten christenen in een slecht daglicht willen stellen, alleen maar omdat je ze niet moet of het er niet mee eens bent.

Als jij betreffende daarin bijstaat moet je dringend eens bij God te rade gaan.

• perihelium

Frans Schreef:

——————————————————-

> perihelium Schreef:

> ————————————————–

> —–

> >

> > Je zegt dingen die niet kloppen en daar reageer

> ik op. Stalken/stakker noem ik eerder chatten met

> iemand onder een andere nick zonder jezelf bekend

> te maken.

>

> Je achtervolgt me in alles wat ik zeg en je weet

> goed genoeg dat het wel waar is. Ik heb trouwens

> geen nick, nergens, jij toch wel.

>

> Ik krijg er genoeg van dat jij en soortgenoten

> christenen in een slecht daglicht willen stellen,

> alleen maar omdat je ze niet moet of het er niet

> mee eens bent.

> Als jij betreffende daarin bijstaat moet je

> dringend eens bij God te rade gaan.

Je zegt dat gastarbeiders vluchtelingen zijn wat niet zo is en dat je direct naar iemand reageert wat je niet deed. Dat is het enige waar ik op jou heb gereageerd en dan stalk ik terwijl jij mij onder een andere nick op de chat zat uit te horen zonder jezelf bekend te maken?

• Frans

perihelium Schreef:

——————————————————-

> Je zegt dat gastarbeiders vluchtelingen zijn wat niet zo is en dat je direct naar iemand reageert wat je niet deed. Dat is het enige waar ik op jou heb gereageerd en dan stalk ik terwijl jij mij onder een andere nick op de chat zat uit te horen zonder jezelf bekend te > maken?

IK had nooit gedacht dat ik dit tegen jou zou moeten zeggen ondanks onze verschillen in opvatting.

Nu ben je een gemene leugenaar, op de chat ben ik ook gewoon Frans, vraag het aan gelijk wie daar op komt. Neem dit terug of ik ben voorgoed klaar met jou.

• Gonnie

Peri, jij en je sis of te wel Ellen en bro( Samuel ) deugen niet als christen, hoe hard jullie ook schreeuwen dat jullie Jezus in jullie hartje hebben.

Ieder normaal mens heeft dat heus wel door, het is wel een heel hoop geblèr maar amper wol.

En stop daar toch mee met dat geblèr want daar dien jij God niet mee, je maakt alleen het christendom ongelovig belachelijk.

• perihelium

Frans Schreef:

——————————————————-

> perihelium Schreef:

> ————————————————–

> —–

>

> > Je zegt dat gastarbeiders vluchtelingen zijn wat

> niet zo is en dat je direct naar iemand reageert

> wat je niet deed. Dat is het enige waar ik op jou

> heb gereageerd en dan stalk ik terwijl jij mij

> onder een andere nick op de chat zat uit te horen

> zonder jezelf bekend te > maken?

>

> IK had nooit gedacht dat ik dit tegen jou zou

> moeten zeggen ondanks onze verschillen in

> opvatting.

>

> Nu ben je een gemene leugenaar, op de chat ben ik

> ook gewoon Frans, vraag het aan gelijk wie daar op

> komt. Neem dit terug of ik ben voorgoed klaar met

> jou.

Klaar met mij, alsof je ooit was begonnen.. Je mag me van alles noemen maar je weet zelf wel hoe het zit. Dag Frans, Gods zegen.

• Nicole

Leugenaar, Frans is altijd Frans en nog nooit met welke naam dan ook op de chat gekomen.

Wat probeer jij hiermee te bereiken? Bah!!!!!

Als er 1 integer mens hier op de prik komt is het Frans wel

• Frans

perihelium Schreef:

——————————————————-

> Klaar met mij, alsof je ooit was begonnen.. Je mag me van alles noemen maar je weet zelf wel hoe het zit. Dag Frans, Gods zegen.

OK, je hebt bewezen dat je een bedrieger bent. Ik weet heel goed hoe het zit en je beschuldigd mij met een klinkklare leugen. God ziet jou ook man, begrijp je dat niet?

• Nicole

Het beste is hier niet meer op te reageren Frans, jij en ik weten hoe het echt zit en dat jij NOOIT met een andere naam op de chat bent gekomen.

• perihelium

En wie ben jij?