Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Bijbelgetrouw- bijbelstudie.

• Frans

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Ja Frans, dat vroeg ik gisteren ook aan hem of hij een vies spelletje aan het spelen was, toen hij ook insinueerde dat ik op een bepaalde partij gestemd had, terwijl ik liet weten ik van die partij niet gecharmeerd was.

Insinueren is de laatste verdediging van iemand die zich in het nauw gedrukt voelt en niet meer op een eerlijke manier er onderuit komt.

• Gonnie

Zeg Draakje, ga jij eens op jouw knieén en bid God of hij jou liefde en respect voor je medemens in jouw brein wil brengen, want dat is ondanks jouw geloof, volkomen afwezig, en dat komt helaas door dat je over je zelf zo verrukt bent.

• Ellen-Josee

Ik zie hier drie reacties met een heel negatief mensbeeld.

Wat ik schreef was absoluut niet neerbuigend bedoeld, maar ging over eerdere opmerkingen van Frans over Samuel tegen mij.

Ik had er misschien beter het zwijgen toe moeten doen en daarom ga ik niet verder in op jullie insinuaties.

Overigens vraag ik me wel af of je zelf ook kritisch kunt kijken naar je eigen hoogmoedige uitlatingen hier. En dan bedoel ik alle drie.

Hoe je zelf de boel hier naar ruzie zit te manipuleren en je zo snel in je kruis getast voelt.

• samuel

Frans Schreef:

——————————————————-

> samuel Schreef:

> ————————————————–

> —–

>

> > Hoef ik ook niet te weten, en ik insinueer niks

> Frans, ik geef je een raad, wat je er mee doet is

> aan jou!

>

> En wat is de raad, wat moet ik dan volgens jou

> doen?

>

> Ik ben benieuwd.

Re: Bijbelgetrouw- bijbelstudie.

Gepost door: samuel ()

Datum: 15 september 2012 15:08

Ja realiseren wellicht wel Frans, maar er nu er ook eens wat mee doen!

Ik zie wat je nu zaait Frans, dan zal je ook wat gaan oogsten Frans!

• Frans

Ik heb gezegd wat insinuaties betekenen, je moet het niet omdraaien.

Ik spreek enkel van hoe ik het zie en dat doen Douce en Gonnie ook. Hoewel wij het onderling ook wel eens niet eens zijn, maar dat gebeurt dan op een volwassen en eerlijke manier:

Heel anders dan jullie beiden tegenwoordig bezig zijn. Het spijt me dit te moeten zeggen, maar het is wel zo.

• Frans

samuel Schreef:

——————————————————-

> Ik zie wat je nu zaait Frans, dan zal je ook wat gaan oogsten Frans!

Ik uit mijn mening en heb daar geen verdachtmakingen voor nodig, leer daar eens van, dan oogst je ook niet die afkeer van iedereen.

• perihelium

Frans Schreef:

——————————————————-

> Douce Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Luisteren naar de baas bro:D:D

> >

> > Douce

>

> Ik begin me echt af te vragen of hij wel beseft

> hoe hij overkomt, of zou het gewoon een spelletje

> zijn?

>

> Oja, ik moet me rechtstreeks tot de persoon

> richten van Ellen: Speel jij een spelletje Samuel?

Je rechtstreeks tot iemand richten is niet via iemand anders. Speel jij misschien een spelletje Frans?

• Gonnie

Oh, ben jij van dat zelfde soort christen als jouw bro en sis.?

Nu van dat soort christen daar krijgt zelfs een normaal christen die er gelukkig hier ook aanwezig zijn, een zeer grote afkeer van het geloof.

Het is Godgeklaagd hoe jullie je opstellen als ‘'christenen’'.Aan de vrucht van het geloof werpen jullie rotte vruchten af ,als je het begrijpen wil wat ik hier mee bedoel.

• perihelium

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Oh, ben jij van dat zelfde soort christen als

> jouw bro en sis.?

> Nu van dat soort christen daar krijgt zelfs een

> normaal christen die er gelukkig hier ook aanwezig

> zijn, een zeer grote afkeer van het geloof.

> Het is Godgeklaagd hoe jullie je opstellen als

> ‘'christenen’'.Aan de vrucht van het geloof

> werpen jullie rotte vruchten af ,als je het

> begrijpen wil wat ik hier mee bedoel.

Direct is niet hetzelfde als indirect en mag ik zelf bepalen of ik daar iets van zeg? En hoe weet jij als niet gelovige (semi gelovig als het om een teruggekeerde kat gaat) wat Godgeklaagd is en waar gelovigen een afkeer van het geloof van krijgen? En ja, ik begrijp heel goed waar je vandaan komt.

• Frans

perihelium Schreef:

——————————————————-

> Je rechtstreeks tot iemand richten is niet via iemand anders. Speel jij misschien een spelletje Frans?

Ben je er weer stalker ? Doe je dat bij hen ook of durf je dat niet, ben je het eens met hun?

De verbetering is omdat ik stalker bedoel i.p.v. stakker, beide zijn van toepassing op jou.