Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Bijbelgetrouw- bijbelstudie.

• Nicole

Alsof JIJ niet weet wie IK ben, doe niet zo onnozel aub.

Verder ben ik wel helemaal klaar met jou, laatste posting aan jouw adres voordat ik te ver ga, dus daag me niet uit

• Frans

Dank je, volgens mij weet hij het ook wel, ik weet niet wat hem bezielt.

• Nicole

Natuurlijk weet hij het wel Frans en geen dank maar tegen zoveel onrecht kan ik echt niet.

Ik ken jou als een eerlijk man en dat kan niet van iedereen gezegd worden.

Je weet dat ik niet meer wilde prikken hier maar alleen lees, vandaag heb ik mijn eigen belofte gebroken om voor jou in de bres te springen en dat doe ik met liefde.

• perihelium

Nicole Schreef:

——————————————————-

> Alsof JIJ niet weet wie IK ben, doe niet zo

> onnozel aub.

> Verder ben ik wel helemaal klaar met jou, laatste

> posting aan jouw adres voordat ik te ver ga, dus

> daag me niet uit

Ik daag niks uit, ik vroeg dat omdat je maar 10 berichten achter je naam hebt staan en dus een nieuwe nick hebt. Jij was er niet bij op de chat (zo'n twee maanden geleden) en zegt er niks van wat Frans over mij zegt dat niet klopt. Maar dat je de pik op mij hebt wist ik wel. Jammer hoor.

• Frans

Was er iemand anders op de chat op dat moment dat jij dat dacht? haal die er dan maar gauw bij, je wil je leugen graag volhouden hè.

• perihelium

Frans Schreef:

——————————————————-

> Was er iemand anders op de chat op dat moment dat

> jij dat dacht? haal die er dan maar gauw bij, je

> wil je leugen graag volhouden hè.

Er was nog iemand van hier bij ja. Misschien zit ik er naast, maar het was iemand met een onbekende nick die zich niet bekend wilde maken met hetzelfde woordgebruik als jij en het ging over dezelfde onderwerpen waar jij en ik het toen hier over hadden. Vandaar dat ik dacht dat jij dat was.

• Frans

perihelium Schreef:

——————————————————-

> Er was nog iemand van hier bij ja. Misschien zit ik er naast, maar het was iemand met een onbekende nick die zich niet bekend wilde maken met hetzelfde woordgebruik als jij en het ging over dezelfde onderwerpen waar jij en ik het toen hier

> over hadden. Vandaar dat ik dacht dat jij dat was.

Ik ben altijd bereid om mensen te vergeven, zelfs mijn vijanden, maar doe dit nooit meer peri, het deed me echt pijn dit ook van jou zo te ondervinden.

• perihelium

Frans Schreef:

——————————————————-

> perihelium Schreef:

> ————————————————–

> —–

>

> > Er was nog iemand van hier bij ja. Misschien zit

> ik er naast, maar het was iemand met een onbekende

> nick die zich niet bekend wilde maken met

> hetzelfde woordgebruik als jij en het ging over

> dezelfde onderwerpen waar jij en ik het toen hier

> > over hadden. Vandaar dat ik dacht dat jij dat

> was.

>

> Ik ben altijd bereid om mensen te vergeven, zelfs

> mijn vijanden, maar doe dit nooit meer peri, het

> deed me echt pijn dit ook van jou zo te

> ondervinden.

Ik heb al die tijd gedacht dat jij dat was en de enige reden om dat niet te denken is omdat jij nu zegt dat dat niet zo is. Verder zeg je er niks over wat jij over mij zegt met dat stalken.

• Frans

perihelium Schreef:

——————————————————-

> Ik heb al die tijd gedacht dat jij dat was en de enige reden om dat niet te denken is omdat jij nu zegt dat dat niet zo is. Verder zeg je er niks over wat jij over mij zegt met dat stalken.

Waarschijnlijk wat dat ook de reden van het stalken en negatief te reageren op alles wat ik zei.

IK heb gewoon nooit ge-chat onder andere namen als Frans, ja een jaar of zes terug toen ik nog Newtrack was of Neutro. Die namen waren toen ook bekend en heb ik ook nooit verborgen gehouden. Maar jij had het over twee maanden terug dus dat kan niet.

• perihelium

Frans Schreef:

——————————————————-

> perihelium Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Ik heb al die tijd gedacht dat jij dat was en de

> enige reden om dat niet te denken is omdat jij nu

> zegt dat dat niet zo is. Verder zeg je er niks

> over wat jij over mij zegt met dat stalken.

>

> Waarschijnlijk wat dat ook de reden van het

> stalken en negatief te reageren op alles wat ik

> zei.

Lees het nog maar eens na, het ging echt om dingen die jij zei die niet kloppen. Als kritiek op jou negatief overkomt ligt dat toch echt aan jezelf.

> IK heb gewoon nooit ge-chat onder andere namen als

> Frans, ja een jaar of zes terug toen ik nog

> Newtrack was of Neutro. Die namen waren toen ook

> bekend en heb ik ook nooit verborgen gehouden.

> Maar jij had het over twee maanden terug dus dat

> kan niet.

Als jij zegt dat je dat niet was dan neem ik dat maar aan. Die benamingen vergeef ik je en Nicole ook.