Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Bijbelgetrouw- bijbelstudie.

• Frans

Je hoeft je dus niet af te vragen waarom ik mensen als Gonnie meer vertrouw, en Nicole als christen.

• perihelium

Frans Schreef:

——————————————————-

> Je hoeft je dus niet af te vragen waarom ik mensen

> als Gonnie meer vertrouw, en Nicole als christen.

Het is me een raadsel waarom je dit nu weer zegt en stop je vertrouwen in de Heer en niet in mensen staat er in spreuken.

• perihelium

Frans Schreef:

——————————————————-

> Blijkbaar toch erg moeilijk voor jou om je

> ongelijk toe te geven, je houdt het vraagteken er

> in. vind ik toch maar zwak.

Welk vraagteken?

• Frans

perihelium Schreef:

——————————————————-

> Het is me een raadsel waarom je dit nu weer zegt en stop je vertrouwen in de Heer en niet in mensen staat er in spreuken.

Het ‘weer’ niet snappen is voor jouw rekening, ik vertrouw op de Heer, in wie enkel waarheid is, nu nog naar Zijn beeld en gelijkenis handelen.

• Frans

Peri zei:

Een fijne avond en nogmaals het spijt me dat ik dacht dat jij dat was als/terwijl dat niet zo was.

Als ?

• 'en passant'

nihil

• Douce.

Wat was die goede reden? Ik zat ook in dat gesprek met mijn gebruikelijke chatnaam, ben je dat vergeten? Er was helemaal geen reden, gewoon kwaaddenkendheid.

Je bedient je van pure laster en gaat nu (ik heb alles even doorgelezen) ook nog op hoog van de toren blazen?

Weer je wie die persoon (die jij voor Frans aanzag) en zich niet bekend wilde maken was?

Dat was Nicole.

Afgezien van al het bovenstaande wil ik nog opmerken dat ik in het verleden al met je in de clinch heb gelegen m.b.t. het info doorvoeren naar hier, terwijl er daar wat andere, lees vertrouwelijke, gesprekken waren.

Douce

• theo

Frans Schreef:

——————————————————-

> Peri zei:

>

> Een fijne avond en nogmaals het spijt me dat ik

> dacht dat jij dat was als/terwijl dat niet zo

> was.

>

> Als ?

Beste Frans, ik jullie debat gevolgd van na 20 uur, het vorige had ik allemaal weggeklikt .

Ik spreek als ervaringsdeskundige: Verder in gesprek gaan is volslagen zinloos. Dat was het ook al zo las ik maar doorgaan is nog zinlozerderder.

• samuel

Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd …… Frans!

• Stefan

Frans klaart de lucht schoon samuel.