Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Het Absolute, Logisch Godsbewijs.

• rudi bijbelstudie

als het heelal uitdijt, kunnen sterrenstelsel elkaar ook niet naderen.

• rudi bijbelstudie

Prof. Fred doet net of hij intellectueel is. Het is hier wel een BIJBEL prikbord.

• Frederik D

Zo lust ik er ook wel één.

• Frederik D

En dan kunnen wij elkaar ook nooit ontmoeten.

• samuel

Een kip eet ook wormen, vooral scharrel kippen zijn er gek op? En hou jij van Kip?

• Frederik D

De natuur is wreed. Lotje ziet God in de natuur, dus in de wrede natuur. Dus haar God is wreed. En zo te lezen geldt dat ook voor jouw God.

• Frederik D

de evolutie van de absolute idee;

————————–

Dus het absolute is nog niet absoluut maar moet nog absoluut worden.

Ik hoop dat je de onzin ervan inziet. Het absolute dat nog niet absoluut is …

• Stefan

Als evolutie een proces is van het absolute idee, is het absolute idee er wel, maar de uitvoering nog gaande.

• ¥ Lotje ¥

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> De natuur is wreed. Lotje ziet God in de natuur,je maak er weer een ommetje van. Lees zelf eens wat je schrijft. Lotje zie God in de natuur . Ik zie de natuur ik WEET dat de Schepper dat gemaakt heeft , Hij is zo goed dat wij er op mogen wonen . Daar ben ik dankbaar voor . De natuur is prachtig en waardeer ik . Erin zitten of gemaakt hebben is een groot verschil. God is met ons , met de mens.

> dus in de wrede natuur.Wrede natuur? De natuur hersteld zich zelf . Let op ik heb het nu alleen over de natuur . En kom niet aan met overstromingen en aardbevingen .( dat er mensen overlijden) Ik heb het over de NATUUR zelf, en die hersteld zich zelf. Dus haar God is wreed.nee de mensen kunnen wreed zijn En

> zo te lezen geldt dat ook voor jouw God.Er is maar een God , Als je dit schrijft lijkt het net of er meer zijn.

• samuel

Jij eet toch kip? En rund en varken en vis? En je vind het nog lekker ook, zeker nu de bbq weer geregeld aangaat, alles heeft zijn orde en nut, God is goed voor mens en dier. Sterven is onvermijdelijk, als insecten en dieren als voedsel dienen voor mens en dier en dat niet alleen ze hebben ook een taak om de natuur te onderhouden, heeft het nut. Evolutie sluit het nut ervan uit, en dan is evolutie wreed, immers dan bestaan insecten en dieren immers alleen maar om van te overleven.

Dus Lotje heeft gewoon gelijk als zij zegt: “ik geniet van Gods geschapen natuur”. Jij toch ook?