Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Het Absolute, Logisch Godsbewijs.

• Douce.

Jij hebt toch altijd weer een speciale kijk op het leven:) en op het leven na dit aardse bestaan.

Toch blijf ik er maar heel vroeg uitkomen, gezien het calvinistische spreekwoord: de ochtendstond heeft goud in de mond. Ik kan tot aan de opstanding nog lang genoeg in de horizontale stand……………..a.h.w. ik tot dusver meen in een andere dimensie wel aan de slag te blijven.

En tja, af en toe met onzin bezig zijn verkwikt de ziel ook, de boog kan niet altijd gespannen zijn, wat jij? Dus ga ik zo dadelijk de sudoku's in het AD oplossen:D

Douce

• Douce.

Tjonge jonge, heb jij alles al gelezen? Moet niet gekker worden pff..

Douce

• rudi bijbelstudie

je ziet het verkeerd. We moeten straks niet heel lang horizontaal, nee we moeten in de komende aionen ECHT aan het werk. laat me nu lekker uitslapen. wie weet word ik wel slapend rijk.

• rudi bijbelstudie

als je echt onzin werk wilt doen en toch puzzelen moet je het programma van Oerol uit gaan zoeken. Plus alle veerdiensten. Bah.

• Douce.

Lezen knul, je zou toch uitgeslapen moeten zijn.

Ik zei: ………..a.h.w. ik tot dusver meen in een andere dimensie wel aan de slag te blijven.

Zie je dat je suf wordt van veel slapen? En slapend rijk word je alleen als je erft of al gelden hebt.

Normale mensen, zoals ik, moeten gewoon werken voor de kost.

Douce

• Valère De Brabandere

–Ik word gek van de reacties …; maar het absolute blijft …

• ¥ Lotje ¥

Het logische Gods bewijs is voor de mens niet zo logisch.

om het te zien is de natuur het beste bewijs , Het dichts bij de mens staande.om waar te nemen .

De logica over de eeuwige wetten . (al tig jaar voor onze geboorte) is redeneren . hoe en wat .En afvragen.

• rudi bijbelstudie

dat komt omdat het heelal tegelijk uitdijt en inkrimpt.

• rudi bijbelstudie

en omdat onzin intelligent is en omdat vrijwilligerswerk verplicht is.

bron: Prof. Dr. Fred D.

• Stefan

Valère De Brabandere Schreef:

——————————————————-

> –Ik word gek van de reacties …; maar het

> absolute blijft …

:D

-Vraag blijft : wat is dan nog de zin van ons leven ? Antwoord : de mens is ook slechts een schakel in een evolutieproces ; en het is zijn plicht om daarin een stevige schakel te zijn , die het verder verloop toelaat en bevordert …

Laat het toe..;)