Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Grote vragen aan dominee Theo

• CU

Het zoveelste draadje dat gerust kan worden overgeslagen.

• CU

Alweer een begin van een draadje dat onleesbaar dreigt te worden.

• theo

Nu kom ik in de hel omdat ik jouw geloofsvisie niet deel en omdat ik niet getuig zoals jij dat graag wilt?

Ik moet mij net zo profileren als Peri : HE KIJK MIJ EENS- ZIE JE WEL WAT VOOR GEWELDIG CHRISTEN IK BEN ????

Dat is dan in ieder geval één antwoord van mij over en aan jouw gericht dus juist !!!!!

• theo

Het was, het is, het blijkt blijvend zinloos te zijn om antwoorden van Peri te mogen verwachten.

• Boris

En het is ook zinloos om maar te blijven reageren op hem.

• Douce.

Zoals je wellicht elders hebt kunnen lezen, ik ben ermee gestopt.

Douce

• Boris

Ik heb het gelezen inderdaad, heel verstandig!

• theo

Tsja, ik heb Peri al een aantal keren gevraagd om niet meer op mij te reageren maar daar geeft hij geen gehoor aan.

Nu is er zelfs door Peri een speciale posting aan mij geweidt-gewijd- geweit.

Evenwel is mijn geduld tamelijk eindeloos en probeer ik het maar weer maar antwoorden krijgen van Peri is nog een heel karwei, een moslim bekeren tot een mormoonsekatholiekopgereformeerdegrondslagbijdejehovagetuigen gaat misschien nog wel makkelijker.

• Frederik D

Dus je wilt dat Theo zegt wat jij wil horen? Wel, Theo zei wat je wou horen. En nu is het weer niet goed.

• Boris

Je kunt hem toch gewoon negeren wanneer hij op jou reageert? . Dat had je met dit zuigende bericht ook kunnen doen.