theo Schreef:
——————————————————-
> Jij geeft geen antwoord, dat je dat nou zelf niet
> doorhebt zeg.
Ik stelde jou vragen en je antwoord niet namens jezelf maar zogenaamd namens mij.
>
> Je wilt ( of kunt??) alleen maar getuigenissen
> afleggen metdmv voorgebakken clichés
Klinken Christelijke getuigenissen je zo in de oren? Ben je dan wel een Christen? (Wat is volgens jou (dus niet volgens mij) een Christen was een van de vragen aan jou (dus niet aan mezelf)
> en nou heb
> je de kans om amen op mijn antwoorden te
> schrijven( dat amen zie ik anders ook wel vaak
> voorbijkomen) en nou laat je het afweten.
Het zijn niet jouw antwoorden, je legt mij woorden in de mond. Ik zeg alleen amen als ik ergens achter sta.
>
> Waar ben je bang voor?
Waar ben jij bang voor, ik stelde jou die vragen en jij geeft geen antwoord.
>
> Ik schreef toch gewoon de waarheid zoals jij die
> ziet?
Ik vroeg het aan jou en jij legt me woorden in de mond. Ik wil ook best antwoorden maar ik stelde de vragen aan jou en niet om voor mij te antwoorden, dus jij mag eerst. Dus wat is de waarheid zoals jij het ziet?
>
> Durf je niet voor je mening uit te komen?
Jawel hoor maar jij doet dat niet. Geen getuigenis, geen antwoord op vragen, vage preken en leer, etc.
> Durf je niet voor je geloofsovertuiging en de
> consequenties van die geloofsovertuiging uit te
> komen?
Ik geloof in Jezus Christus en redding in Hem alleen. Geloven heeft consequenties en ongeloof ook.
> Is het TE confronterend?
Vast voor jou want jij geeft geen antwoord.
>
> Staat er misschien één regeltje tussen mijn
> antwoorden wat niet klopt?
Er klopt niks van wat je zegt want ik vraag het jou en jij antwoord wat jij denkt wat iemand anders (ik in dit geval) zou antwoorden. Niet volgens mij, maar volgens je eigen woorden ben je geen kerel omdat je geen antwoord geeft. Voor mij ben je voor iemand die zich als christen uitgeeft en niet met antwoorden komt een leugenachtige voorganger zonder getuigenis die niet wil zeggen waar die op hoopt en de hoop van anderen belachelijk maakt. Bekeer je in Jezus naam.