Florin schreef: Als je dat doet dan heb jij gelijk, zo niet, wahahahaha waar heb je het allemaal over man ????
wahahahahaha getuigt toch van respect en geeft niet aan dat je op iemand neerkijkt?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nltheo Schreef:
——————————————————-
> Florin schreef: Als je dat doet dan heb jij
> gelijk, zo niet, wahahahaha waar heb je het
> allemaal over man ????
>
> wahahahahaha getuigt toch van respect en geeft
> niet aan dat je op iemand neerkijkt?
Het gelach slaat op de theologie van Jochanan die voort gevloeid is uit het feit dat de jg's de Hebreeuwse tekst verkeerd hebben vertaald, niet op het feit dat Jochanan geen Hebreeuws kent.
Florin
Dan zou ik als ik jou was, als de sodemieter Grieks gaan leren, om vooral mensen te wijzen op hun verkeerde interpretatie van het NT (waarvan het Grieks de grondtaal is).
Heb je 1 Corinth. 13 al in het Grieks te pakken? Maar ja LIEFDE is universeel natuurlijk, mits je hart niet van steen is en je thymusklier niet is uitgedroogd.
Douce
Douce Schreef:
——————————————————-
> Dan zou ik als ik jou was, als de sodemieter
> Grieks gaan leren, om vooral mensen te wijzen op
> hun verkeerde interpretatie van het NT (waarvan
> het Grieks de grondtaal is).
>
> Heb je 1 Corinth. 13 al in het Grieks te pakken?
> Maar ja LIEFDE is universeel natuurlijk, mits je
> hart niet van steen is en je thymusklier niet is
> uitgedroogd.
>
> Douce
1] Sommigen zeggen dat de NT in het Grieks is geschreven sommigen ook weer niet.
2] Als ik de NT aan het lezen ben heb ik de Griekse tekst ook altijd op tafel staan, dusssss..
3] Jullie ‘liefdes’ en ‘emotionele’ gesprekken interessieren mij voor geen meter en je zult mij daar nooit aan mee zien doen, val me aub daar ook niet mee lastig.
Florin
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?