Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Bijbels

• theo

Ik vind het allemaal best vermakelijk, voorspelbaar maar vermakelijk.

Zou steven zichzelf nog begrijpen?

theo

• perihelium

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Waar moet je hond tegen beschermt worden en kan

> die dat in jouw visie niet ook zelf?

>

> Voor het geval ik eerder dood ga dan mijn hond. :S

Dat je denkt niet zonder je hond te kunnen wil niet zeggen dat je hond zonder jou verloren is. Je hond zou het volgens jouw visie zelf moeten kunnen trekken, eventueel met de hulp van andere honden, maar zonder jou, een hogere macht, blijkbaar niet.

Ik vind er best wel iets engs aan als iemand meer rekening houdt met dieren dan met mensen. brrrr…

• perihelium

Geef die woorden eens waar ik onredelijk of onvriendelijk zou zijn (een terecht standje geven is van een andere orde) of zelfs zou liegen (eigen waarheid verkondigen).

• Gonnie

Denk jij dat ik geen rekening houd met mensen, je durft nog al wat te beweren.

Het feit is wel dat dieren, althans huisdieren zelf niet over hun leven kan beslissen, mensen wel.

Het is zo jammer Steven, dat ik elke keer weer moet ontdekken dat jij van mensen hun gevoels leven

totaal geen begrip hebt.

Dus wat jij steeds op de borden hier neer kwakt over jouw juiste geloof heeft totaal geen waarde.

• perihelium

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Denk jij dat ik geen rekening houd met mensen, je

> durft nog al wat te beweren.

Je wil niet dood voordat je hond dood gaat en over mensen zei je niks.

> Het feit is wel dat dieren, althans huisdieren

> zelf niet over hun leven kan beslissen, mensen

> wel.

Je gelooft wel dat een hond een hogere macht nodig heeft maar jij niet.

> Het is zo jammer Steven, dat ik elke keer weer

> moet ontdekken dat jij van mensen hun gevoels

> leven

> totaal geen begrip hebt.

Vind jij het niet eng als mensen dieren boven mensen plaatsen? Wat voor een gevoel zou ik daarbij moeten hebben? Volgens mij begrijp je mijn gevoel van rechtvaardigheid niet dat mensen mensen hoger zouden moeten plaatsen boven dieren.

> Dus wat jij steeds op de borden hier neer kwakt

> over jouw juiste geloof heeft totaal geen waarde.

Je komt met het verhaal dat je niet dood wilt voordat je hond dood is en hebt het verder niet over mensen en door mijn rationele reactie daarop hebben mijn woorden geen waarde. Dat slaat net zo min ergens op als die morbide gedachten van je.

• Gonnie

Aan jou smerige verdraaing van wat ik heb geschreven blijkt maar weer

dat jij niets veranderd ben te goede na je bekering.

Je bent en blijft een linkmichel en jou christen zijn is een lachertje.

Ik begin te geloven dat je niet deugt.Bah.!

• perihelium

wat heb ik verdraaid?

• Gonnie

Expres een verkeerde uitleg aan geven wat ik je geschreven heb,

dat is nu het valse in jou,nogmaals je deugt niet.

Het spijt me ik heb geprobeerd het goede in je te zien maar helaas je hebt gelijk

wat je schreef mensen zijn niet oprecht maar jij zeker niet.

Waar haal jij de hoogmoed vandaan te menen dat je een oprecht christen bent,

wel een teken dat het in je boven kamer niet in orde is.

Hierbij mijn laatste woord er over.

• Jenny

Tjonge jonge Steven wat heb jij kromme gedachten ..pfffffffff

• perihelium

Je zegt niet waar ik je woorden heb verdraaid en voor zover ik weet is dat ook niet zo. Verder neem ik je woorden over mijn geloof niet serieus omdat je daar niks van weet en dat niet probeert te begrijpen en je alleen maar boos bent omdat ik het eng vind dat iemand meer om dieren geeft dan om mensen. Dat waren jouw woorden die ik niet verdraaide.