Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Bijbels

• Stefan

Wie o wie is een arbeider van de Heer?

• Stefan

Als je het niet kan beantwoorden…zou ik mijzelf maar wat rustiger houden..en op zoek gaan naar het antwoord.

• perihelium

thomas Schreef:

——————————————————-

> Als je het niet kan beantwoorden…zou ik mijzelf

> maar wat rustiger houden..en op zoek gaan naar het

> antwoord.

2 reacties geleden gaf ik antwoord en daar ging je niet op in maar stelde de vraag weer. Waarom weer zo kwaadaardig lopen etteren Thomas?

• Stefan

Wie o wie kan zich leerling van Jezus noemen, steven..

Wie o wie is een arbeider voor God?

Ik blijf vragen tot je een antwoord geeft. Aan vuilnis storten hebben we niets.

• Stefan

Ook Boaz kan dit niet beantwoorden, dus je bent in ´´goed gezelschap´´..

• perihelium

Je geeft geen reactie op antwoorden op je vragen maar loopt te zuigen. Of je zegt iets of je vraagt iets, maar in dit kleuter gedoe heb ik geen zin. Het maakt niet uit of je een Bijbels antwoord krijgt, je weet het toch beter…

• Stefan

Als je geen antwoord op de vraag hebt, zou ik maar eens bij mijzelf te raden gaan, wat het is wat arbeid.

• BOAZ

In jouw geval is het wel duidelijk.

Jij bent een werktuig van de duisternis.

Galaten 1: 6 Het verbaast mij, dat gij u zo schielijk van degene, die u door de genade van Christus geroepen heeft, laat afbrengen tot een ander evangelie, 7 en dat is geen evangelie. Er zijn echter sommigen, die u in verwarring brengen en het evangelie van Christus willen verdraaien. 8 Maar ook al zouden wij, of een engel uit de hemel, een evangelie verkondigen, afwijkend van hetgeen wij u verkondigd hebben, die zij vervloekt! 9 Gelijk wij vroeger reeds gezegd hebben, zeg ik thans nog eens: indien iemand u een evangelie predikt, afwijkend van hetgeen gij ontvangen hebt, die zij vervloekt!

Boaz.

• M*j*r**

Steven Schreef:

——————————————————-

> Verbaasd Schreef:

> ————————————————–

> > Natuurlijk verkondig jij jouw eigen waarheid.

> Jouw

> > waarheid komt namelijk niet overeen met mijn

> > waarheid en ik heb gelijk. Dus kan jouw

> waarheid

> > niet de juiste zijn.

>

> Voor de zoveelste keer, het gaat niet om jouw of

> mijn gelijk maar wat de Bijbel zegt. Jezus is de

> waarheid en daar heb je misschien moeite mee,

> zeker als je zelf gelijk denkt te hebben. Maar jij

> hebt dus gelijk? Wat jij mij in de schoenen wilt

> schuiven speelt dus bij jezelf…

M'n beste Steven. Hier geef je zowaar het goede antwoord. Het gaat inderdaad niet om mijn of jouw gelijk. Blijf dat maar onthouden. Ik schreef “ik heb gelijk” expres, om aan te tonen hoe jij overkomt. Jij zegt niet letterlijk dat je gelijk hebt, maar in je discussies komt dit sterk naar voren. In je achterhoofd blijft jouw stemmetje zeggen dat jij gelijk hebt. En dat zie je terug in jouw berichten.

Verder heb ik helemaal geen moeite met Jezus en nee, ik heb hier nooit beweert dat ik gelijk heb. Ik heb er ook totaal geen behoefte aan om gelijk te hebben of iemand ergens van te overtuigen. Ik geef wel eens mijn visie weer, maar daar mag een ander mee doen wat hij/zij wil. Ik lig er niet wakker van.

Gr. Majorie