Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Betekenis tot nu toe verborgen

• Channah

Hoera! Je gaat mij negeren! Maar waarschijnlijk te optimistisch gedacht van mij, want hoe vaak heb je dat al niet gezegd als je in het nauw gedreven was

Net als dat je altijd weggies en doeggies bent als je niets meer weet te zeggen! :D

Doeiiiiiiiiiiiiiiiii! X(

• Boris

¥ Lotje ­­¥ Schreef:

——————————————————-

> Mijn man was weg voor zaken en m,n kinderen zijn

> in Dubai

. maar zegt jou niks want je kom niet van

> je dak terrasje af . en hup katten gaan verzorgen

> alle 8 aan een bandje mee nemen naar het bos dat

> ze daar kunnen gaan ravotten . Ze krijgen bij

> jou in huis gewoon stijve pootjes . aju troela .

> ik ga jou negeren . want ik vind je een raar mens

> altijd al gevonden . . doeggieeeeeeeeee

• Channah

Verstandige kinderen heb je, Lotje, om zo ver bij jou vandaan te gaan wonen. En gelukkig heeft die arme man van je zijn ‘zaken’.

• Frederik D

Kun je het in je eigen woorden samenvatten?

• Frederik D

Alleen de rede en normaal fatsoen kunnen ons redden. Religieuze “oplossingen” verergeren de crisis.

Dus sluit geen verbond met internetcriminelen en verziek en verniel geen prikborden. Of is de betekenis van de vorige zin jou nog verborgen?

• Sietse 45

Channah Schreef:

——————————————————-

> Verstandige kinderen heb je, Lotje, om zo ver bij

> jou vandaan te gaan wonen. En gelukkig heeft die

> arme man van je zijn ‘zaken’.

Ja maar die was weg.:D

• Anna Lieze

Het zou jou verboden moeten worden om topics te plaatsen, je hebt geen notie/kennis van hetgeen je plaatst en je gaat nooit op vragen in.

• Channah

Die man vlucht! Terecht. :D

• Frederik D

Daar ben ik mee eens.

• Michiel...

De weg van de mens zonder God is een weg die leidt tot helemaal niets. Onze toekomst zonder God is bij voorbaat gedoemd te mislukken.

De mens wil met al zijn kennis en al zijn materiële verworvenheden graag God buitensluiten en zelf op de troon van de Heer gaan zitten.

Maar dat gaat gelukkig niet. Omdat God geen fantasie is van mensen die geloven in sprookjes en die bang zijn hun leven in eigen hand te nemen maar een realiteit.