Je bedoelt dat je het door jou gekopieerde en geplaatste stuk gelezen heb, waarover ik trouwens ook mijn twijfels heb.
Een boek lezen lijkt mij te hoog gegrepen voor jou.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlLotje toch. Wat een ordinaire taal weer! 8-)
Maak je geen zorgen om mijn katten: die zijn verzorgd en worden aan de lopende band verzorgd.
Moet jij jouw man niet eens gezelschap houden in plaats van hier de boel te vervelen? Of je kinderen bezoeken? O, o, o, o, o, wat zeg ik nu weer: die zijn natuurlijk allang blij dat jij de prikborden ontdekt hebt, zodat ze minder last van jou hebben.
Mijn man was weg voor zaken en m,n kinderen zijn in Dubai op vakantie , komen van de week thuis . . maar zegt jou niks want je kom niet van je dak terrasje af . en hup katten gaan verzorgen alle 8 aan een bandje mee nemen naar het bos dat ze daar kunnen gaan ravotten . Ze krijgen bij jou in huis gewoon stijve pootjes . aju troela . ik ga jou negeren . want ik vind je een raar mens altijd al gevonden . . doeggieeeeeeeeee
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?