Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Betekenis tot nu toe verborgen

• Channah

Je bedoelt dat je het door jou gekopieerde en geplaatste stuk gelezen heb, waarover ik trouwens ook mijn twijfels heb.

Een boek lezen lijkt mij te hoog gegrepen voor jou.

• ¥ Lotje ­­¥

oke . maar je zie welof je heb wel door, dat wij van de wereld totaal niks van afweten ……… nul komma nul . We denken het ja, maar weten ho maar . Je moet wachten . …. Daarom ook de advent . Advent is wachten . …..

ik moet weg …. maar ben er misschien vannacht weer wel andersssss . ik zie wel ……

• ¥ Lotje ­­¥

ga je katten verzorgen :o en hou je waffel je heb niks met geloof je komt hier om de zaak op te naaien

• theo

Nou, we weten van de werled tamelijk veel hoor.

Aanmerkelijk meer dan 1000 of 100 of 50 jaar geleden.

Wij mensen zijn niet slimmer geworden hoewel velen dat wel denken.

• ¥ Lotje ­­¥

das een druppel op een gloeiende plaat wat wij weten van de wereld .

• theo

Heb je daar voorbeelden van dan?

• Channah

Lotje toch. Wat een ordinaire taal weer! 8-)

Maak je geen zorgen om mijn katten: die zijn verzorgd en worden aan de lopende band verzorgd.

Moet jij jouw man niet eens gezelschap houden in plaats van hier de boel te vervelen? Of je kinderen bezoeken? O, o, o, o, o, wat zeg ik nu weer: die zijn natuurlijk allang blij dat jij de prikborden ontdekt hebt, zodat ze minder last van jou hebben. :D

• ¥ Lotje ­­¥

zoeken op google Theo daar staat het ook dat mensen weinig van heel de aarde weten . we weten wat ja maar niet veel . ben nu weg…

• theo

En dat zit je dwars? Dat wat we nog niet weten?

• ¥ Lotje ­­¥

Mijn man was weg voor zaken en m,n kinderen zijn in Dubai op vakantie , komen van de week thuis . . maar zegt jou niks want je kom niet van je dak terrasje af . en hup katten gaan verzorgen alle 8 aan een bandje mee nemen naar het bos dat ze daar kunnen gaan ravotten . Ze krijgen bij jou in huis gewoon stijve pootjes . aju troela . ik ga jou negeren . want ik vind je een raar mens altijd al gevonden . . doeggieeeeeeeeee