Meelopen dat is waarschijnlijk het juiste woord in deze!
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlIs iedereen die het met jou niet eens is een onwetende?
Ja, ik heb dat al zo vaak van je gehoord, dat ik daar volledig op afgeknapt ben. (Dat heb ik overigens ook met anderen die menen dat andersdenkenden het “licht” nog niet hebben gezien en nog veel moeten leren….)
Je praat dan niet meer over argumenten, maar geeft mensen een trap.
Heb je ook met mij gedaan. Normaal respecteer ik ieders z'n richting al ben ik het er niet mee eens, maar om als een onwetende en/of randdebiel of onverlichte gekenschetst te worden als ik een andere visie heb, gaat me te ver.
Douce
Nee, bij dat clubje hoor “ik” niet te zijn. En daardoor voel jij je persoonlijk beledigd, dat is jammer, want daarmee geef je te kennen dat je meent (in het verleden heb je me meer dan eens persoonlijk op mijn ontbreken van visie beledigd) de Waarheid in pacht te hebben Dat is wat ik er niet fijn aan vind, je respecteert de visie van anderen niet, doordat je meent dat jouw clubje de enige Waarheid heeft. Dat is wat ik van jouw richting verafschuw. Je moet het niet op de “mens” Johanan toepassen.
En nog iets….voer mijn naam niet op als je een ander antwoord geef. Dat doen heel veel mensen hier, altijd maar andermans naam erbij slepen, dat vind ik heel akkelig, 't zij ten goed of ten slechte. Ik zal daar eens een topic over openen, mensen schijnen niet te beseffen daarmee een ander, zonder dat hij/zij het weet, te blameren.
Douce
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?