Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Mening van christelijke gelovigen.?

• Nicole

Ji bent zo ongelofelijk tegen welk geloof dan ook, ik snap niet wat je hier komt doen behalve onrust stoken en opruien. Doe je dat al niet genoeg op dat ander pb waar je mensen uitmaakt voor geloofs-fundi's? Ken je het woord discriminatie? Dat geldt ook voor geloof en jij discrimineert, een woord en een daad dat bij de Nederlandse wet verboden is.

• samuel

Gewoon geen aandacht aan besteden!

• Nicole

Wil je geen prikkers van een ander pb hier bij halen?

Ik heb je al eerder gezegd dat ik NIET roddel over andere mensen en niet bij jouw zaken jegens andere betrokken wil worden

• Nicole

Lijkt mij voor nu het beste, alleen jammer dat fred hier mensen zoals Gonnie komt vergiftigen, ze zijn een prima doelwit voor zijn acties. Heel triest als Gonnie hierin meegaat, zeker voor wat betreft WOII wat haar al zo behoorlijk dwars zit.

• Sfred+

Waar haal jij nu de onzin vandaan dat ik boeddhist ben. Hebben jullie een leesproblemen of zo? Ik zeg alleen dat een boeddhist er anders over denkt, meer niet.

Gelovige hebben wel een rijke fantasie blijkt maar weer. Maar ik begrijp dat je alleen maar ja en amen mag zeggen. Tis maar goed dat Jullie Jezus dat niet gedaan heeft en tegen de gevestigde orden is ingegaan.

Ik geloof best dat Jezus van Nazareth geleefd heeft. Alleen de rest geloof ik niet.

• samuel

Maak je niet ongerust Gonnie kent hem ook, En Gonnie wil toch geloven wat ze zelf wil.

Als het verkeerd gaat op de wereld wijzen zulke mensen altijd met een beschuldig vingertje richting God, maar als er goede dingen gebeuren in de wereld dan hoor je ze niet God prijzen.

Ze beseffen niet dat de mens nu al 2000 jaar onder eigen keuze leeft, in de genade tijd.

• Frans

Hij doet me denken aan een briesende leeuw.

• Sfred+

Gaat u nu maar eerst beter het wetboek lezen want ik discrimineer niet. Ik behandel elk geloof het zelfde alleen staat u mijn gedachtegoed goed u niet aan. Weet u dat je beter met een Islamiet deze discussie kan voeren dan met een christen.

Ik geloof niet mijn vrouw is boeddhist en mijn schoondochter is een moslima. Ja ik discrimineer. (tu)

• Douce.

Nee hoor kerel, jij hebt een leesprobleem. Want ik zeg: als jij al boeddhist bent………………dat is geen stellige aanname, want ik weet n.l. dat je dat NIET bent.

Verder laat ik je in de waan dat jij weet hoe het allemaal wel in elkaar zit. Vraag het de oerknal, en je krijgt vast en zeker alle antwoorden:D

Ik heb ze niet en dat zouden meer gelovigen toe kunnen geven.

Echter…iedereen is vrij, mits ze mij ook maar met rust laten en niet gaan drammen en zeiken om hun eigen ego op te vijzelen.

Douce

• Nicole

Ik laat het hierbij met jou. Nog een ding, een Christen uitmaken voor een geloofsfundi is discrimineren en vergeet al je andere uitspraken en smerige plaatjes die je hebt geplaatst niet. Laatste posting van mijn kant.