Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Mening van christelijke gelovigen.?

• Sfred+

Waar staat dat ik mij een Boeddhist noem? Ik zie het nergens staan.

Ik geloof in niets, elke religie is vergif voor de samenleving en daar komt al door de eeuwen heen rottigheid van, ongeacht welk geloof.

Ps. Kijk eens wat het woord fundamentalist betekend en lees dan nog eens wat antwoorden door.

• samuel

Sfred+ Schreef:

——————————————————-

> Waar staat dat ik mij een Boeddhist noem? Ik zie

> het nergens staan.

>

> Ik geloof in niets, elke religie is vergif voor de

> samenleving en daar komt al door de eeuwen heen

> rottigheid van, ongeacht welk geloof.

>

> Ps. Kijk eens wat het woord fundamentalist

> betekend en lees dan nog eens wat antwoorden door.

http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/16095682/16098247/re-islam-versus-christendomseculieren#msg-16098247

• Nicole

Neem deze man niet serieus, ik ken hem van alleen maar schoppen tegen en belachelijk maken van welk geloof dan ook op een ander pb. Schijnt zo ondertussen een hobby van hem te zijn geworden, mensen belachelijk maken omdat ze geloven.

• samuel

Yes i know, hoort bij een groepje!

• Nicole

Yep

• Sfred+

Een boeddhist denkt daar ook geheel anders over.

En daaruit maak jij op dat ik wel een boeddhist zal zijn. Ja ja. Ik zeg dus dat ik boeddhist ben. Jij bewijst precies wat ik zeg over een fundi, jij ziet dingen die er niet staan en nooit gestaan hebben.

• Douce.

Sfred+, als jij al een boeddhist bent, hou je je niet bepaald aan de kenmerkende regels. Jammer, dat je hier uitsluitend komt om de zaak te verstieren.

Douce

• Sfred+

Waarom mag er niet geschopt worden tegen geloof? En het geloof mag uiteraard wel schoppen tegen niet gelovige of ander gelovige. Jij zegt bijvoorbeeld nu niets over Klaas Vaak die de islam voor een vals geloof uitmaakt en hun profeet af doet als een valse profeet.

Ik blijf van mening dat geloof vergif is voor elke samenleving is en ik raad vooral gelovige aan om eens een paar jaar te gaan rondreizen en zelf kijkt wat geloof zoal doet in bepaalde landen ongeacht welk geloof dan ook.

• Sfred+

Goh denken jullie in groepjes, best wel zielig. :(

• Stefan

.