Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Mening van christelijke gelovigen.?

• Sfred+

Eigen denken en geloven, :S

• Frans

Vuurtjes stoken, is dat een hobby van jou ?

Voorbeeld van anti-gelovigen ?

• Frederik D

Dus Jezus is niet gekomen om mensen te redden maar om mensen naar de hel te sturen. Want wie niet in Jezus gelooft, gaat naar de hel. Het is nogal bizar om in Jezus te geloven. Geboren uit een maagd, wandelen over water, aan het kruis genageld als een losprijs ….

• Sfred+

Moeten we dan alleen maar ja en amen zeggen? Typies gedrag van een fundi gelovige die geen weerwoord wil horen, laat staan kritiek op zijn/haar geloof.

• Frans

Sfred+ Schreef:

——————————————————-

> Moeten we dan alleen maar ja en amen zeggen?

Natuurlijk niet, maar zeg dan eens iets zinnigs i.p.v. ja en amen naar Gonnie toe.

> Typies gedrag van een fundi gelovige die geen weerwoord wil horen, laat staan kritiek op zijn/haar geloof.

Ik een fundi ? haha, ik vrees dat veel christenen het daar niet mee eens zijn. Niet in de zin zoals jij het bedoelt tenminste.

• samuel

Niet mijn probleem wat jij wel of niet geloofd Frederik D.

Je kent nu de woorden van Jezus Christus:

48 Wie Mij verwerpt en mijn woorden niet aanneemt, heeft een, die hem oordeelt: het woord, dat Ik heb gesproken, dat zal hem oordelen ten jongsten dage. 49 Want Ik heb niet uit Mijzelf gesproken, maar de Vader, die Mij heeft gezonden, heeft zelf Mij een gebod gegeven, wat Ik zeggen en spreken moet. Johannes 12

Succes!

• Stefan

.

• Sfred+

Precies en amen (tu)

• samuel

Ach Frans mensen die met kreten als fundi`s komen moet je niet serieus nemen, en zeker niet als deze mensen zichzelf ook nog eens boeddhist noemen en komen om te rellen.

• Sfred+

Ik geloof in de paashaas met mijn 49 en wordt voor gek verklaard…..