Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Trin

• samuel

Ze zitten ook in de auto koplampen, die zijn voor de weg in de duisternis om te zien waar je rijd, en voor mijn voet want die zit achter de koplampen op het gaspedaal.

Zo ook het woord van God als een lamp voor je voet zo dat je ziet waar je loopt, metaforisch lezen!

• Boris

“en voor mijn voet want die zit achter de koplampen op het gaspedaal. ”

Ik kan me niet voorstellen hoe vreemd jij in de auto zit.

• samuel

Ik rij in een Porsche daar ligt de motor achterin!

• theo

Nou uh voor velen is het ook geen lamp voor hun eigen voeten en een licht op hun eigen paden maar een schijnwerper om anderen mee te verblinden. Overigens doorgaans wel met de beste bedoelingen, namelijk om de ander te overtuigen van hun eigen grote gelijk. en dan zeggen ze: ZIE JE WEL !!

• Boris

samuel Schreef:

——————————————————-

> Ik rij in een Porsche daar ligt de motor achterin!

Wat heeft dat met de koplampen en het gaspedaal te maken?

• samuel

Oh je hebt geen rijbewijs en je rijd geen auto, ja dan heb je ook er geen kennis van hoe een auto in elkaar steekt.

Te veel om uit te leggen nu, ga maar Googlen!

• Nicole

Amen

• Nicole

Hahahaha

• Boris

samuel Schreef:

——————————————————-

> Oh je hebt geen rijbewijs en je rijd geen auto, ja

> dan heb je ook er geen kennis van hoe een auto in

> elkaar steekt.

>

> Te veel om uit te leggen nu, ga maar Googlen!

Je rijdt in een Porsche waar de motor achterin ligt.

Wat heeft dat te maken de plek van de koplampen en het gaspedaal? Voor zover ik weet zitten die dan nog gewoon voorin.

En jij zit volgens eigen zeggen met je voet achter de koplampen op het gaspedaal. Het lijkt me eerder dat jij geen verstand van auto's hebt.

En trouwens, laatst zat je te beweren dat je nog geen 100 euro in je zakken had maar nu ineens rij je wel in een Porsche?

Troggel je misschien toch meer geld van je “aanhangers” af dan je doet voorkomen?

• samuel

Er staat lamp voor de voet, dus schijnt deze op de weg, dat jij hem anders hanteert of suggereert dat een ander dat volgens jou doet, is volkomen voor je eigen rekening, een lamp is een lamp, en een schijnwerper, mooi woord eigenlijk een schijnwerper, wat dan ook wel weer een lamp is maar maar dan anders.