Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Trin

• Boris

Denk je dat dit nog gelezen wordt? Het is volstrekt onoverzichtelijk om jouw opmerkingen eruit te halen.

Blijven reageren met quote en dan nog aanvullingen ertussen plakken is zinloos.

• Boris

(tu)

• CU

Waarom noemde de Trinner je bij de naam Gerard? Zou ie een beetje mormoons bloed in zich hebben en stamboomonderzoek doen?

• 'en passant'

nihil

• Boris

CU Schreef:

——————————————————-

> Waarom noemde de Trinner je bij de naam Gerard?

> Zou ie een beetje mormoons bloed in zich hebben en

> stamboomonderzoek doen?

Ik heb geen idee. Op mijn vraag waarom hij dit doet heb ik geen antwoord gekregen.

• Douce.

Ik kan me herinneren (maar die hebben natuurlijk al voor zoveel onzin en ophef gezorgd) dat ene breed. roy en hans jou zo noemden. Ik vind het dan ook niet helemaal gepast dat iemand anders, na hun dwaasheid, jou zo noemen. Hun bronnen zijn niet vna mij allooi. Vind het ook niet leuk dat samuel, die mij niets te verbergen lijkt te hebben, geen antwoord geeft.

Douce

• Boris

Die gedachte kwam natuurlijk ook onmiddelijk bij mij op omdat ik weet dat breed en consorten tijdenlang bezig zijn geweest om achter mijn ware identiteit te komen.

Dat uitte zich in het plaatsen van mijn volledige ip-adres op diverse prikborden (wat breed nu nog steeds doet; hij heeft nu een profiel met daarin opgenomen mij ip).

Op een gegeven moment dacht breed mijn naw gegevens gevonden te hebben en plaatste die overal op de prikborden. Dat was dus iemand die Gerard heette, de achternaam vermeld ik hier natuurlijk niet. En daarna kwamen de bedreigingen zoals vanavond sta ik aan je deur enz.

Ik heb dit altijd met vele kilo's zout genomen en er verder geen enkele aandacht aan besteed. Last heb ik er ook niet van gehad.

Maar nu komt dus ineens samuel met die naam op de proppen, wat zijn beweegredenen zijn om dit te doen is mij een raadsel maar erg netjes (op z'n zachtst gezegd) is het niet.

Ik heb hem gisteren diverse keren in deze draad om uitleg gevraagd maar hij zwijgt in alle talen.

O ja, overigens hoort Roy niet thuis in het genoemde rijtje, die heeft nooit meegedaan aan deze activiteiten. dick hoort er overigen wel in thuis.

En Hans heeft zijn leven tegenwoordig gebeterd.

• 'en passant'

nihil

• Frederik D

Dick probeert ook van andere mensen hun privacy te schenden.

Breed is krankzinnig. Hij denkt dat Pietje Jantje heet en verwart groenteboeren met kruideniers.

• Boris

Maar de vraag blijft staan waarom samuel nu ineens met deze naam op de proppen komt…