Volledig mee eens.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlHet is raar ….. maar wel konsekwent.
natuurlijk heeft hij dat kind niet met opzet doodgereden. En ja - hij had wel ies voorzichtiger kunnen zijn. Dat is een fout, en dat heeft hij voor God beleden.
En op basis van het christendom wordt hem dat verder dan niet toegerekend binnen termen van het geloof.
Ik heb het niet bedacht - Nada…..
Toen ik net mij rijbewijs had heb ik een soort gelijke situatie gehad die gelukkig goed afliep dat kind stond opeens voor mij auto, kwam zo de weg oprennen ik zie die blik nog van die moeder gelukkig stond ik op tijd stil, tevens stond mijn hart ook bijna stil.
Wat ik ermee wil zeggen in de auto ben je snel afgeleid een ieder kijkt wel eens om zich heen terwijl hij/zij aan het rijden is, kinderen zijn onberekenbaar in het verkeer.
Sommige mensen kunnen sommige zaken niet vergeven en anderen wel.
Als slachtoffers van concentratieskampen kunnen vergeven..voorbeelden te over… in onze regio woonde een ( inmiddels overleden) meneer die een jappenkamp overleefde en door het land lezingen hield over vergeven.
Vergeven op een grote bult gooien dat het moet of niet kan of juist verpicht is/zou moeten zijn?
Ik begrijp niet waar je heen wilt.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?