Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

voor de webmaster

• Frans

Juist, maar er is nog werk aan, nederigheid, laat je linkerhand niet weten wat de rechter doet, vergeef je vijanden, noem niemand dwaas. B)

• theo

Ik leg uit.

Mijn opsommingetje eindigde met: etc. etc.

Die drie lettertjes betekenen: en nog meer, nog veel meer.

• theo

Beter lezen Samuel, beter lezen.

• Frederik D

Nou, zijn Bijbel is dikker dan de jouwe. Hij aanvaardt elke bijbeltekst, al is hij er niet altijd mee eens. Hij veegt geen enkele bijbelpassage onder de deurmat. Jij daarentegen loopt met brede, vicieuze cirkels om lastige passages heen. Sorry voor dat brede. Want uiteraard ben jij geen Breed.

• samuel

Is God niet de Geneesheer in de kerk waar jij bij aangesloten bent theo?

• theo

Het erkennen dat ik en Samuel en Boaz en Johanan Ellen en de paus en ieder gelovige selectief is in Gods ge/verboden valt ook niet mee natuurlijk.

• theo

Nee hoor, dat ben jij denk ik.

• Frederik D

En dan die duikelaartjes.

http://www.kleurplaten-paradijs.com/noddy-02/thumbnail/noddy-02-11.gif

• samuel

Je blijft een kinderachtige man, maar het is je vergeven! Wat jij als lastig ervaart, hoef ik niet als lastig te ervaren.

• Frederik D

Ik heb geen rancune. En mijn intelligentie is ook maar matig. Maar als ik mensen zie wier intelligentie nog minder is dan de mijne, dan moet ik onweerstaanbaar en geheel onvrijwillig steigeren. :)