Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Argumenten voor groep 2 ( De H. Geest is geen persoon).

• perihelium

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Schiep God dan geen bliksem en donder, geen

> donderpadden en geen donderdag?

Dat bedoel je daar niet mee.

• M*j*r**

Nou, je ziet het Frans. Twee serieuze reakties. Eentje van Daan en eentje van Frederik D.

De rest is veel bla bla over de schrijver, sektes en zo meer. Zij zullen het ook wel met het door jou geplaatste stuk eens zijn, want (bijbelse) weerleggingen lees ik niet.

• theo

Ik heb mijn mening en argumenten gegeven bij groep 1..Is het de bedoeling dat ik ook mijn argumenten bij groep 2 plaats?

Voor de rest, ik reageer slechts wat er ondertussen als ruis tussendoor kruipt.

Elk onderwerp veroorzaakt nieuwe onderwerpen binnen dat onderwerp. persoonlijk reageer ik wel op de nieuwe onderwerpen binnen een onderwerp maar begin er zelf niet mee bij mijn weten.

• M*j*r**

samuel Schreef:

——————————————————-

> Ja dat weet ik ze aanbidden twee goden, maar de

> vraag is wie is Jezus Christus in de JG`s leer?

Je moet geen vragen stellen waar jij zelf het antwoord al op weet. Je loopt te zuigen.

Jonahan schreef “Jezus Christus is de Zoon van God. ”

Maar wat jij wilt horen is natuurlijk dat Jonahan zegt “Michael” .

Tjonge jonge, wat ben jij doorzichtig met je gezuig.

• perihelium

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Ja, en? Jij koopt je brood bij een streng

> christelijke bakker?

Die Vermeersch is geen bakker van brood maar van praatjes.

• Frederik D

Waarom begin je geen nieuwe draad over sektes waarin je probeert uit te leggen waarom Vermeersch er naast zit en waarom jouw depgaande analyses van sektes veel en veel beter zijn? Nu kom je niet verder dan losse flodders die niet eens op het doel zijn gericht.

• theo

Jij vindt de kenmerken niet logisch?

• Frederik D

Donders nog aan toe, kerel.

• Frederik D

Jij mag als groep 1 debatteren over de visies van groep 2.

• Frans

Beschouw het als volledige vrijheid Theo, geef je argumenten op groep 1 zowel positief en negatief, en die bij groep 2 precies hetzelfde, gebaseerd op wat de bijbel jou zegt.