Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Argumenten voor groep 2 ( De H. Geest is geen persoon).

• samuel

En die zijn ook op de “geaccepteerde sektes” toegepast kunnen worden.

Niet dat ik zeg dat er geen sektes bestaan waar theo het over heeft, er bestaan zeer gevaarlijke sektes.

• Frederik D

En de vrucht van een eik is een beukennoot.

• Frederik D

Wat vind jij een geaccepteerde sekte?

• Douce.

Als als……tja, dan….Is natuurlijk volslagen irrelevant.

Er zijn gewoon voor jou en ook voor mij teveel ergelijke verschillen. Vooral dat “DE” Waarheid komt mijn strot uit.

Wel moet ik toegeven dat hun manier van praten aan de deur (ik laat hen niet binnen) anders is geworden. Bij mijn navraag bleek dat ze daar speciaal op worden getraind.

Dus die super vriendelijkheid zit minder in de karakters (die zijn en blijven natuurlijk in elke groepering gelijk) dan in hun gedrildheid.

Douce

• samuel

Vrijmetselaars oa.

• Douce.

Jawel, maar het gaat om het principe. Niet een beetje van dit en een snufje van dat:D

Douce

• theo

Natuurlijk.

Als Brooklyn iets zegt dan volgen ze het op, ongeacht wat het is.

Tegenspraak is ook niet toegestaan.

Evenwel is hun pacifisme tot het uiterste bewonderingswaardig, of het nou dankzij drillen of volgzaamheid is doet er niet toe.

Zoals iedere prikker kan weten kan ik me niet vinden in de meeste andere “” slaafse volgzaamheidheden“”

• Ellen-Josee

Johanan, Wie is de eerste en de laatste volgens jou?

Ellen

• Douce.

Als ik het vind, kom ik er op terug. Alleen niet vandaag.

Douce

• Gonnie

Houd toch eens op om ruzie te maken met iedereen hier, nu is Frans bezig dit bord in goede banen te leiden, en dan kom jij weer overal op iedereen te hakken,omdat zij toevallig niet exact geloven wat jij denkt te geloven.

Je doet zo verschrikkelijk zurig, een teken dat jij geen blij geloof hebt.