Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Politiek, geloof, en Wilders

• theo

Nou keessie, ik heb verantwoording afgelegd en je blijft tamelijk behoorlijk helemaal gans totaal volkomen stil.

• perihelium

LeSage Schreef:

——————————————————-

> Volgens mij wel.

Het staat er toch echt niet en ik heb wel wat beters te doen dan jou te overtuigen dat je rare conclusies en praatjes over Paulus niet kloppen. Ik heb het gezegd en je weet het.

• keessie

De tijd zal het leren hoe het een en ander gaat verlopen, momenteel zit de wereld in een crissis die zijn weerga niet kent wat betreft deze generatie dus moet het blijken hoe sterk alles is wat er is opgebouwd tot heden.

Misschien heb jij meer contact gehad met Turken die zijn relatief vermengd met het westen naarmate je zuidelijker komt wordt het al meer anti westers.

• Frederik D

Economische vluchtelingen. Economische gelukszoekers. Honderden miljoenen.

Je kunt ze dus niet allemaal binnenlaten. Maar je wilt Achmed weigeren en Ali wel binnenlaten? Nou, dat is eerlijk dan. Maar niet heus. Geen Ali, dus ook geen Achmed. Met een consistent anti-immigratiebeleid ontmoedig je de economische gelukszoekers hierheen te komen.

Is er nood. Help de nooddruftigen dan ter plekke.

En ja, Irakese christenen die met de dood worden bedreigd door “vreedzame” islamieten, ja, die kunnen desnoods hier komen.

• keessie

Ach Theo tuurlijk zijn die dingen verschrikkelijk en dat huilen heb ik ook gedaan bij het zien van bepaalde films over WOII.

Maar het gaat erom waarom zou een Christen bv niet op PVV behoren te stemmen en wel op bv PvdA die blind zijn voor de werkelijkheid of op VVD die zijn schatten op aarde wil verzamelen.

• theo

Ordnug !

Zo is dat.

Onze buren ( boer) zijn gemigreerd naar Canada.

Screening..Genoeg geld? Voldoende kennis? Geen gehandicapt kind? Geen kind die naar speciaal onderwijs gaat?

Moeten ze hier ook gaan invoeren.

Toch?

Overigens valt me op dat je totaal voorbij gaat aan wat ik verder schrijf over andere zaken en christelijke naastenliefde en humaniteit.

Je leeft ook nog binnen een stam of in een dorp of in een ommuurde stad en dat wil je graag zo houden.

• LeSage

Het staat er wel.

Jammer dat je dat niet gewoon toe kunt geven, of mij op zijn minst kunt vertellen wat jij vindt dat er staat.

• LeSage

Je hebt gelijk voor wat betreft die crisis.

daarom ben ik ben bang dat moslims niet in hun eentje de bruggen kunnen slaan. daar hebben ze ons voor nodig.,

En als christenen al weten hoe dat werkt, dat bruggen slaan….. dan ligt er dus een schone taak voor ons.

• theo

keessie Schreef:

——————————————————-

> Ach Theo tuurlijk zijn die dingen verschrikkelijk

> en dat huilen heb ik ook gedaan bij het zien van

> bepaalde films over WOII.

> Maar het gaat erom waarom zou een Christen bv niet

> op PVV behoren te stemmen en wel op bv PvdA die

> blind zijn voor de werkelijkheid of op VVD die

> zijn schatten op aarde wil verzamelen.

Waar haal je nou vandaan dat ik zou denken dat een christen wel op de VVD of de PVDA zou mogen/moeten stemmen.

Dat schreef ik echt nergens.

Een eenvoudige stemt op de pvda en als die eenvoudige arbeider zich opwerkt tot eiegen baas en wat personeel krijgt gaat hzij vvd ztemmen.

Het eigen belang staat voorop.

Toch?

• Frederik D

Nee, Theo, het ontgaat jou waarop ik doel.

Je zingt gewoon mee in het koor van de hetzerige onderbuikpopulistische Wilders-haters.

Sorry. Maar we laten het hier maar bij.