Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Politiek, geloof, en Wilders

• perihelium

Frans Schreef:

——————————————————-

> samuel Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Mi. komen ze juist hierheen omdat ze een gebrek

> leden.

>

> Tenzij het vluchtelingen zijn die uit een

> oorlogssituatie komen, zijn de echte noodlijdenden

> helemaal niet in staat om de reis naar hier te

> maken.

Is gebrek aan vrede geen gebrek soms?

• perihelium

LeSage Schreef:

——————————————————-

> 1 Joh 3:17

> Wie nu in de wereld een bestaan heeft en zijn

> broeder gebrek ziet lijden, maar zijn binnenste

> voor hem toesluit, hoe blijft de liefde Gods in

> hem?

>

> Wat betekent deze tekst voor Nederland en

> vreemdelingen?

Het gaat er om wat die tekst voor jou betekent. Daar heb je geen politiek of Wilders voor nodig, wel geloof.

• Gonnie

Dat vind ik zo verschrikkelijk als een mens stateloos is, onmenselijk van welke regering ook, om deze mensen geen nationaliteit te geven.

• samuel

Was jij niet een grote PVV aanhanger?

• LeSage

en wat doe jij dan Alma? Je kent zonder twijfel de tekst die ik je gaf, beregoed.

• Alma

Wat ik er aan doe ga ik niet op dit bord zetten, ga er maar vanuit dat ik doe wat ik kan, al is dat nooit genoeg.

• Frans

Hebben ze dat niet grotendeels aan het westen te danken?

• LeSage

Ik zag laatst een film over -ik meen- een irakees die de oversteek wilde maken van frankrijk naar ngeland om bij zijn grote liefde te kunnen zijn.

eerst een of twee keer illegaal per vrachtauto, waarbij hij gepakt werd en uitgezet. later zwemmend over het kanaal, waarbij hij om kwam.

Overigens, een van mijn goede vrienden heeft een indonesische vrouw. Ze zijn gek op elkaar. Ofschoon zij niet in de bijstand of zo zal belanden, moet zij toch telkens terug naar Indo en eerst nederlands leren want zo zijn de regels……..

• LeSage

(tu)

Zo ken ik je ook zuster!:)

• perihelium

Frans Schreef:

——————————————————-

> Hebben ze dat niet grotendeels aan het westen te

> danken?

Dat is een grote beschuldiging en spreekt tegen dat vluchtelingen over het algemeen juist naar het westen toe willen gaan.