Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

De enige Verlosser

• Michiel...

LeSage Schreef:

——————————————————-

> Volgens mij loopt nu het Leven met een grote L en

> met een kleine l door elkaar.

Het Leven doet leven.

;)

De dood heeft geen toekomst.

• Frans

LeSage Schreef:

——————————————————-

> Volgens mij loopt nu het Leven met een grote L en met een kleine l door elkaar.

Het leven met een kleine l voldoet me wel, God laat ik het over om er een grote L van te maken, ik maak me niet echt zorgen.

• Douce.

Dat is nu net de bedoeling!

Douce

• LeSage

Dan hoef ik me dus geen zorgen te maken - dan heb ik Christus in mij, net zoals iedere andere godslasteraar ;)

• Douce.

Als met Woord en Leven Jezus Christus wordt bedoeld, schrijf ik deze altijd met een hoofdletter. Verder vind ik het een vreemde gewoonte om klakkeloos hoofdletters in zinnen te schrijven.

Douce

• LeSage

okay. Als je het maar niet door elkaar haalt. Waarvan Michiel oveigens lijkt te vinden dat dat niet mogelijk is.

• LeSage

Okay dan - ofschoon niet ieder dat met je eens is.

• Michiel...

Van jouw Verlosser LeSage.

En inderdaad. Dat is interessant.

Maar even serieus LeSage. Deze discussie opnieuw gaan voeren die al zo vaak gevoerd is leidt tot niets. Als voor jou de dood de enige Verlosser is of het boeddhisme of wat dan ook en jij daar vrede mee hebt - prima - ik wens jou daar alle vrede en goeds mee.

Ik blijf bij mijn verlosser. En die verlosser bij mij is Jezus.

• Michiel...

LeSage Schreef:

——————————————————-

> Dan hoef ik me dus geen zorgen te maken - dan heb

> ik Christus in mij, net zoals iedere andere

> godslasteraar ;)

Waarom zet jij jezelf neer als een godslasteraar LeSage. Ik zou bijna willen dat elke wereldburger zo veel over God na zou denken als jij.

Jij bent geen godslasteraar. Jij bent een zoeker. En zoekers lasteren niet.

• Frans

(tu) Laat je niet gaan Carl, er is soms een leegte in het gevoel maar gevoel is onbetrouwbaar, God laat niet los wat Hij begonnen is.