Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Waar moet het heen !

• Frederik D

Dus jij denkt dat beursfluctuaties invloed hebben op politieke visies?

• theo

Theologie moet objectief zijn.

Geloofsopvattingen hoeven dat niet te zijn.

• punky abaya

denk jij dat de euro gaat knallen, flippen, kotsen?

• Frederik D

Kijk, dat weet ik niet. Ik denk van niet omdat onze politici zeer behoudend zijn wat betreft instituties. Ze missen de moed. Maar er hoeft maar iets te gebeuren, namelijk een volksopstandje, en de euro verdwijnt. Kortom, het kan vriezen of dooien.

• theo

Als je nou eens in overweging zou willen nemen om door te gaan met een debat ipv oneliners te plaatsen en steeds terug te krabbelen en “vergeten”om op reacties te reageren wat zou je me DAN gelukkig maken.

Ik ben ook al zeer gelukkig hoor, daar niet van maar je zou me NOG gelukkiger kunnen maken door in gesprek te gaan en te blijven.

• keessie

Ik heb je laatst duidelijk antwoord gegeven omtrent waakzaam zijn in een posting van voedsel ed inslaan maar op een of andere manier snap jij veel, niet.

• punky abaya

ben jij niet aan het voorbereiden dan, ik bedoel dat je je spaargeld alvast belegt in iets?

• theo

Keessie, jij gaat domweg niet in op de reacties, dat is alles.

Dat je dat zelf niet doorhebt !!!!!

• punky abaya

ik ben niet zo gelukkig; met meer geld en een lekkere meid zou ik gelukkig zijn.

• theo

Aardse zaken zouden je pas gelukkig maken… ja ja