Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Gaan we naar de hemel ?

• ¥ Lotje ¥

Jij word met de dag gekker .

• Frans

O, dus deze schrijver vindt dat het aards paradijs de hemel is. de hemel is dus de aarde? hmmmm :S

Misschien is hij beter in breien dan in theologie .

• ¥ Lotje ¥

ow . nou ja jij zegt het misschien brei hij wel mutsjes .

Maar je zie wel hoe andere erover denken . toch??

Ben jij kwaad op Eva Frans ??? Want Eva heeft er voor gezorgd dat we zondig ter wereld komen.

• Frederik D

Als dat waar is van Eva, ga ik morgen op bootjes in Amsterdam demonstreren tegen Eva.

Kan jij bewijzen dat Eva heeft bestaan?

• ¥ Lotje ¥

Toch geloof ik meer in de bijbel dan in de wetenschap . dus…ja ik vermoed dat ze bestaan heeft.

• Douce.

Hoef je echt niet te doen, want de zonde is niet door Eva in de wereld gekomen, maar door Adam volgens de Bijbel.

Douce

• ¥ Lotje ¥

Dan verkleed Frederik zich in Eva kostuum :D Volgens mij doet hij dat graag omdat hij er zo over begin

• theo

O o o die Eva toch…ik kan er dus niks aan doen dat ik stelend en verkrachtend en moordend door het leven ga..het is allemaal de schuld van Eva.

Dat zal ik tegen de rechter zeggen als ik word opgepakt..daar heb ik geen dure advocaat voor nodig ..“”Meneer/mevrouw de rechter, ik kan er echt niks aan doen, het is allemaal de schuld van Eva, DIE moet u hebben“”

Vrijspraak voor mij natuurlijk

• ¥ Lotje ¥

ow als het zo gemakkelijk gaat. Dan ga ik met je mee . Maar zou God niet anders denken ?Hoe denk jij daarover Theo?

• theo

JIJ schreef dat het allemaal de schuld van Eva is…niet ik hoor.