Frankrijk was prima. Alleen die taal is voor mij niet te doen. Het is alsof het dwars in het hoofd binnenkomt.
Dan weet je wel hoe het er uit gaat..
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlMon Francais est aussi abominable.
Maar om eens gemeen te zijn, je hebt Frankrijk overleefd? Dus je vergat niet om heel pragmatisch te eten?
Sorry maar ik sta steeds verbaasd als zwevers zoals jij ook nog in staat zijn tot praktische dingen.
Ik heb het al vaker gezegd: je lijkt me een prima mens. Maar goh, wat kun jij zweven.
Even zonder zoeken?
In ieder geval niet bij een volk, dat rondtrok met hun tenten in de woestijnen..
Hoewel.. mét zoeken is het al raak bij de eerste de beste link en blijkt het woord misschien juist wel daar vandaan te komen;
De naam van de Hebreeuwse letter tav (ת vroeger: tav: kruis-teken) bestaat als woord uit twee tekens (תו); in oorsprong: tav: kruis-tekenwawu: tentharing, pin – het tav-teken zelf en de wav – elementair: de pin of stok met scherpe punt waarmee je zulke merktekens in een rots kon graveren of tekenen (Jirme-Jahu (Jeremia) 17: 1 laat zien dat wel een ijzeren pin met scherpe, hard-stenen (diamanten?) punt werd gebruikt). Zo staat dit woord dus voor kruis-teken. Daarnaast staat het woord tav ook letterlijk voor ‘(kruis)teken van verbondenheid, hechting en zekerheid’ (de wawu: tentharing, pin - wav stond als tentharing symbool voor verbondenheid, hechting, veilgheid en zekerheid). http://www.hallelu-jah.nl/Tav-teken.html
Er staat toch geschreven"Weest vruchtbaar en wordt tot velen en vult de aarde,niet de hemel
Jesaja 55:11;… zo zal mijn woord dat uit mijn mond uitgaat, blijken te zijn. Het zal niet zonder resultaten tot mij terugkeren, maar het zal stellig datgene doen waarin ik behagen heb geschept, en het zal stellig succes hebben in dat waarvoor ik het heb gezonden.
Johanan.
thomas Schreef:
——————————————————-
> Ellen-Josee Schreef:
> ————————————————–
> —–
> > Ik denk dat het hiernamaals niet zoveel anders
> is
> > als het hiernumaals.
>
>
> Precies. Daarom is het; Ken u zelf zo belangrijk.
> Wie ben je, wat doe je hier nu, en de andere
> belangrijke levensvragen.
Ok. Ken uzelf zei ik (de dichter) tot iemand maar hij kon niet hij was niemand.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?