Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Esther en Amalek in Genesis

• theo

Ach als dit soort dingen voor een aantal mensen het bewijs is dat God bestaat..let dsem but.

Ik hoef geen bewijs van het bestaan van God en ik wil het anderen niet bewijzen ook omdat het kansloos is.

• keessie

Je kletst tegen jezelf mijn inziens, het wordt rap minder me je Frederik.

• Frederik D

Zoals Kant al zei: godsbewijzen zijn onmogelijk.

• Frederik D

Was voor Ellen bedoeld. Maar doordat ik mezelf citeerde en aldus mijn eigen bericht had aangeklikt, kwam ik foutief te hangen.

• theo

Natuurlijk.

Maar voor sommige volwassenen met kinderhanden is hun hand zomaar gevuld.

• keessie

Kan gebeuren, alles kan wat kan.

• perihelium

theo Schreef:

——————————————————-

> Ach als dit soort dingen voor een aantal mensen

> het bewijs is dat God bestaat..let dsem but.

>

> Ik hoef geen bewijs van het bestaan van God en ik

> wil het anderen niet bewijzen ook omdat het

> kansloos is.

Is een persoonlijke ervaring met God geen bewijs voor je?

• theo

Aha, je hebt weer een vraag.

Waarom stel je die vraag?

Maar omdat jij het bent !! :

Ho us even.

Ik heb meermalen geschreven dat een eigen Godservaring een bewijs is voor de mens in kwestie maar nooit voor een ander.

• Frederik D

De mooiste “godsbewijzen” komen voorbij. Echt smullen. Prachtige wanargumentaties.

Het is nu 23.33. Even laat als gister om deze tijd. Als dat geen godsbewijs is ….

Geel heeft vier letters en rood ook. Nog een godsbewijs.

Morgen is het de 28-ste. Alweer een godsbewijs.

Drie waterdichte godsbewijzen. Drie. Hiermee is bewezen dat God niet 1 is maar 3.

Dus Eliyahu kan zijn biezen wel pakken. Biezen … Het biezen mandje van Mozes. Mozes, vijf letters. Net als Theoo.

• samuel

Ja in Romeinen 1 kan je daar iets over lezen! Wel hard maar de kern zit erin: 27 Eveneens hebben de mannen de natuurlijke omgang met de vrouw opgegeven, en zijn in wellust voor elkander ontbrand, als mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende en daardoor het welverdiende loon voor hun afdwaling in zichzelf ontvangende.

Oppassen met bloed transfusies, geen bloed van homofielen bv.