Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Esther en Amalek in Genesis

• Frederik D

Wat fout kan gaan, gaat meer dan eens fout.

• keessie

Objectief gezien is de evolutie ook niet te bewijzen, het berust alleen maar op veronderstellingen, met vele vage jaartallen.

• keessie

Dat kan omdat het kan.

• CU

Wat mij opvalt is dat als ik de bijbel onder mijn arm heb, ik niet te hard moet knijpen. Want dan loopt het bloed er uit.

• CU

Maar ik ben gek op vrouwen. Dus mij treft dat niet.

Als ik van elke vrouw een steen zou hebben gekregen, zou ik een straat tot Bulgarije kunnen bestraten. En toch heb ik geen aids. Alleen last van wat eelt.:D

• Frederik D

Daarvan krijg je geen eelt. Integendeel. Eelt lost op.

• Frederik D

Aldus ons groot licht Keessie dat het zwarte garen niet heeft uitgevonden en ook niet heruitgevonden.

Objectief gesproken is de evolutie keihard bewezen. En die vage jaartallen van jou zijn gebaseerd op nauwkeurige tijdwaarnemingen.

• Frederik D

Je durft op die vraag geen antwoord te geven?

• samuel

Ten eerste overdrijf je schromelijk, en ten tweede zeg je dus eigenlijk dat je een hoerenloper bent, maar dat terzijde! Aids is een ziekte die voor het eerst geconstateerd werd bij de homofielen scene in San Fransico : Een onbekende ziekte

Aan het eind van de jaren 70, begin jaren 80 stak er een tot dan onbekende ziekte de kop op in Amerika en even later in Europa. Kenmerkend aan de ziekte was dat de weerstand van de getroffen personen aangetast werd, dat negen van de tien patiënten homoseksueel waren en 98% man. Het leek een ‘homoziekte’, zoals veel kranten toen berichtten en daarom sprak men in eerste instantie over GRID (gay-related immuno deficiency). Later bleek deze aanduiding onjuist te zijn. In 1982 werd duidelijk dat ook gebruikers van verdovende middelen en lijders aan de bloederziekte hemofilie de ziekte konden krijgen. Deze laatsten kregen bloedtransfusies met bloed dat besmet bleek te zijn. De ziekte kreeg een naam al voordat de verwekker gevonden was: acquired immuno-deficiency syndrome (verworven immuundeficiëntiesyndroom), afgekort aids. Wiki.

Door delen van vuile naalden en door zichzelf verkopen voor drugs en het krijgen van besmet bloed, en biseksuele relaties, heeft het zich ook verspreid onder de heteroseksueel, maar niet in de mate als het onder de homofielen heerst!

Romeinen 1 heeft een veel zeggende zin: 27 Eveneens hebben de mannen de natuurlijke omgang met de vrouw opgegeven, en zijn in wellust voor elkander ontbrand, als mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende en daardoor het welverdiende loon voor hun afdwaling in zichzelf ontvangende.

Toen deze tekst mij voor het eerst opviel,merkte ik het staat er wel heel duidelijk!

• Stefan

27 Eveneens hebben de mannen de natuurlijke omgang met de vrouw opgegeven, en zijn in wellust voor elkander ontbrand, als mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende en daardoor het welverdiende loon voor hun afdwaling in zichzelf ontvangende.

Hier hoeft niet te staan, dat zij iets ontvangen van buitenaf, bijvoorbeeld een verschijnsel als aids. Maar een verschijnsel dat er een tegennatuurlijk handelen is ontstaan doordat het wezen in zichzelf op een dieper niveau oftewel op het zielniveau afgedwaald is; lauw geworden qua doelgericht incarneren.