Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Hoe lang duurt de onsterfelijkheid van God?

• Douce.

De Jehova's Getuigen geloven inderdaad dat iedereen die geen Jehova's Getuige is (dus inclusief de andere gelovigen, want dat zijn ook satanaanbidders in hun ogen) dood blijft tot in alle eeuwigheid.

Dus, voor de JG's geldt niet: mensen keert u tot God via Jezus Christus, maar wordt Jehova Getuige, de enige groep die “DE” Waarheid heeft, de grootste concurrent dus van E. op de berg Sion, ben je mooi mee:D

Douce

• Frederik D

En de halve hel?

• theo

Het is je goed recht.

• Ellen-Josee

Heel duidelijk en eenvoudig uitgelegd Douce.

Ik zal deze gedachte, die jou vast door de heilige Geest is ingegeven, onthouden!

(tu)

• samuel

Jij bent diegene die verkondigt dat je ze op een brandstapel wil zetten of opruimen, het nare trekje van jou is dat je dat een ander wil toeschuiven!

Dus dat nare en vervelende verhaaltje moet je dan ook maar houden, toch!

• theo

Dat wel natuurlijk.

Zo, nu heb je alweer gelijk.

• Gonnie

Oh, het is dus echt bangmakerij van ‘'de christenen ’' die verkondigen van als je niet geloofd hebt, dan ga je naar de hel, waar je nooit meer uit komt. Eeuwig lijden is dan de boodschap. ?B)

• samuel

het gaat niet om gelijk, het gaat er om dat jij dingen zegt en die dan aan een ander toe wil schrijven, dat die ander dat zegt toch!

Ik wil wel eens een verklaring van jou hebben theo aangaande het boek des levens.

Ik wil ook een verklaring van jou hebben waarom Jezus wel over de hel spreekt, en dat jij dat ontkent, en laten we het woord hel dan gelijk de juiste benaming geven, het dodenrijk! Maakt het iets makkelijker voor je wellicht.

Ik wacht met spanning af.

• samuel

Als je theo en nog een paar van die alverzoeners moet geloven duurt eeuwig hooguit een paar honderd jaar, dat valt toch wel mee?

• theo

Jij wilt ???