Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Hoe lang duurt de onsterfelijkheid van God?

• Gonnie

Dat is schandalig te denken dat de hel maar zo kort duurt.

Nee altijd zonder ophouden. Kan jij en jouw consorten dat wel verkroppen, zo kortstondige straf.? Ja nu begin ik te geloven dat jullie die opvatting van Theo zeer kwalijk neemt. Hoe durft hij dat te denken.!

• samuel

Ja net zo als jij wilt?

• samuel

Vraag het hem zelf!

• keessie

8 Maar den vreesachtigen, en ongelovigen, en gruwelijken, en doodslagers, en hoereerders, en tovenaars, en afgodendienaars, en al den leugenaars (waaronder CU,Frederik,Gonnie (meegezogen door Frederik) en Boris), is hun deel in den poel, die daar brandt van vuur en sulfer; hetwelk is de tweede dood.

• Frederik D

Dus dood is dood. Niets hel.

Maar wie de hel ontkent, gaat naar de hel volgens Boaz.

• Daan

:S

Voor iemand die de Bijbel van haver tot gort zegt te kennen, praat je wel erg dom.

• Ellen-Josee

Wat heeft een visie op Jehovah Getuigen eigenlijk met bijbelkennis te maken?

Ellen

• Daan

Geen idee.

Douce kent de Bijbel van haver tot gort…zegt ze.

De betweetster zal jouw vraag vast wel kunnen beantwoorden.

• Douce.

Niets. En….het is geen eigen visie, iedere Getuige kan je dat melden. Net zoals andere Kerkgenootschappen c.q. sektes hebben de Jehova's Getuigen hun eigen leerregels (vanuit het WTG), die er bepaald niet om liegen. Heeft dus geen fluit met Bijbelkennis te maken. Gewoon over de heg kijken….

Afijn, de Koninkrijkszaal ligt ca. 150 mtr. van mijn woning en ik ken veel JG's. Sociale en aardige mensen, maar over hun “leer” wil ik met hen niet of niet meer praten.

Douce

• Douce.

Dat heb ik intussen gedaan. Dank voor het advies en vooral je vertrouwen:D

Douce