Aan hoeveel voorwaarden moet ik voldoen om waardig bevonden te worden- een juist christen te zijn- in jouw ogen?
Aan hoeveel voorwaarden moet een mens , een schepsel van God voldoen om door God via Peri waardig genoeg bevonden zal worden?
Jij die zelden of nooit rechtsstreeks antwoorden geeft eist antwoorden van anderen ?? !!
Peri die doelbewust vragen “”niet leest“” en dus niet hoeft te beantwoorden eist antwoorden van anderen.
Hoe vaak heb ik niet mijn geloofsovertuiging geplaatst?
Voor Peri is het nooit goed genoeg.
Natuurlijk niet want de geloofsovertuigingen van anderen die niet overeenstemmen met die van Peri zijn immers fout !!
Toch??
Peri is echter geen God, Peri is geen Jezus, Peri is slechts een sterfelijk mens evanals theo maar Peri eist ??
Peri vindt dat alle mensen hetzelfde moeten geloven als Peri, dezelfde uitingen moet uiten als Peri want anders neemt Peri er geen genoegen mee en God is het met Peri eens. Toch??
Aan de andere kant moeten jij en ik ook JG worden volgens de JG want anders loopt het alsnog slecht met ons af.
Toch??
Peri, je moet nog veel lerie en ik heb er een zwaar hoofd in.
Mijn geduld is eindeloos..EINDELOOS, zeker met jou maar ik word ook wel eens moedeloos van jou.
Kun je dat begrijpen??