Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

als het moeilijk gaat

• ¥ breed ­­¥

• Stefan

Ja, ik zat er net ook over na te denken.

Wat belangrijk is wordt gekleineerd en wat klein is wordt belangrijk gemaakt.

''Dat betekend dat hij geen inzicht heeft, geen eer en dat de bedekking en bescherming van God van hem af is genomen.

Ook zijn positie is hem ontvallen. Dus eigenlijk heeft hij geen kracht. Hij kan helemaal niets zonder dat wij er in mee gaan.''

Dit antwoord op een vraag van Marith, wordt niet herkend als iets van de mens zelf, en daarom heeft het veel macht.

• perihelium

Beste Breed, mag ik je vragen om te stoppen met zulke nare reacties en als ik het zo mag noemen overig geklier? Ik heb het niet slecht met je voor en zou het leuk vinden als je ‘gewoon’ mee zou willen doen. Alvast bedankt en een fijne Zondag!

• Douce.

Laat maar rusten ik bedoel iets anders, in ieder geval iets waarmee ik me niet kan verenigen, alle mooie praatjes van mensen ten spijt.

Douce

• Stefan

hmm… het demoniseren van?

Er moet wel degelijk een onderscheiden van geesten zijn, wil er ver-eniging zijn.

• 'en passant'

nihil

• ¥ breed ­­¥

ok

• Richard IV

>Ik ben tegen alles bestand door hem die mij kracht geeft (Fil 4:13).

Van het roken afkomen moet met dat onwrikbare geloof van jou toch een peulenschilletje zijn?

Jij laat je toch niet meer inpalmen door de satanische verleidingen van de sigarettenindustrie?

Een half uurtje bidden of bijbellezen en alle trek in een sigaret verdwijnt bij jou toch zeker als sneeuw voor de zon?

Of…. is het misschien toch allemaal iets ingewikkelder?

• Sietse 45

Het ongeloof komt om de hoek kijken.

• samuel

Jij zal het wel beter weten als mij toch, je was er zelf bij toch? Laat wie er roemen, roemen in de Here!