Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

als het moeilijk gaat

• perihelium

Dank je! :)

• samuel

Nee ik ben niet de Meester, maar ik heb wel een bediening! En ja ik heb discipelen, i dont only talk, but i do also the walk!

• perihelium

theo Schreef:

——————————————————-

> EN….natuurlijk het bovenstebeste eigen gevoel

> van zelf meester en de ander discipel…. daar

> groeien sommige mensen van.

Wat geeft je het idee dat Samuel voor eigen eer gaat?

• Ellen-Josee

thomas Schreef:

——————————————————-

> >Ik zou mezelf ook anders uitdrukken, wetend hoe

> jullie opstuiteren om het minste of geringste om

> een ander onderuit te schoppen.

>

> Vaak lees ik het tegenovergestelde; mijn

> uitdrukkingen worden vaak onderuit geschopt omdat

> er onbegrip is over wat ik schrijf.

Mijn laatste reactie naar jou was heel positief en aardig.

>

> Net zoals de reactie dat iemand ''een vriendje van

> satan'' is, omdat hij de bijbel bestudeert en zijn

> mening geeft over het vertaalde.

Nu ben jij heel simpel bezig want het was niet alleen die persoon die de bijbel bestudeert, vertaald en een mening heeft, maar ook ikke die hetzelfde doet en een andere mening heeft. En dat mag op een discussie bord.

Ik heb geen zin om het helemaal weer voor je uit te diepen, maar ik kan zo opzoeken waar de schoen wringt.

Dus ik verwacht van jou een positievere houding naar mij toe.

Ellen

• Ellen-Josee

Wat zitten jullie en dan bedoel ik iedereen hier in dit rijtje, verschrikkelijk te ouwehoeren zeg!

Ik zeg alleen over Samuel dat discipel en discipline overeen komt en dat het goed is iemand te helpen van zijn verslaving af te komen.

Ik zou nu bijna echt zeggen: stelletje satansgebroed!

• Ellen-Josee

Nou het is toch wat he, tante tutje dat ik niet toesta dat een broeder onterecht hoogmoedig wordt genoemd.

Ellen

• Douce.

He hola, ik wil dat helemaal juist niet, vandaar dat ik zei laat maar.

Je weet dat als ik persoonlijk wat aan iemand heb te melden, ik dat dan rechtstreeks doe en me niet - ook niet via een omweg - achter iemands karretje laat spannen.

Ook gebruik ik vrijwel nooit anderen om iets duidelijk te maken:)

Douce

• Ellen-Josee

Oh dan heb ik zeker iets niet goed begrepen aan dat er ‘hier iets minder onschuldigs gebeurde dan in een kleuterklasje’.

Dat vind ik eigenlijk ook wel als ongevoegelijk iemands bediening onderuit gehaald wordt.

Ellen

• Gonnie

Wilskracht heeft niets met geloof te maken . Geloven in God houdt niet in dat men sterker van karakter is.

Echt niet. !!

Je eigen discipel zijn, dat is het. ;)

• Gonnie

Theo hoe dan ook er is maar één Jezus geweest die gekruisigd is, om de zonde van de mensen in te lossen, zo wordt het gegeven in de bijbel, en hoe durft dan iemand zich te vereenzelvigen gelijk met Jezus.?

Dus eigenlijk was Jezus niet eens zo bijzonder, want nu blijkt dat er meer Jezussen te zijn, en is Jezus niet de enige.