Ik ben ook verbijstert over zijn hoogmoed om over zijn discipel te hebben.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlIk zou mezelf ook anders uitdrukken, wetend hoe jullie opstuiteren om het minste of geringste om een ander onderuit te schoppen.
Discipel en discipline komt uit de zelfde wortel. Samuel helpt de man gewoon om wat discipline (struktuur) in zijn leven te krijgen.
Het feit dat de man blij is, geeft alleen maar aan dat Samuel een goed instrument van God is.
Ik ben ook blij over die man, ik heb zoveel verslaafden meegemaakt en ik weet hoe een totaal vergooid en verziekt leven eruit ziet.
Ik heb zo vaak gedacht; kick nou af, is een paar weken rottig maar dan heb je je leven weer terug.
Dat is wat hier gebeurd en ik prijs God ervoor en ook voor Samuel, want niet iedereen brengt het op om iemand te begeleiden in zoiets en dat die persoon ook nog blij is (waar hij alle reden toe heeft).
Ellen
>Ik zou mezelf ook anders uitdrukken, wetend hoe jullie opstuiteren om het minste of geringste om een ander onderuit te schoppen.
Vaak lees ik het tegenovergestelde; mijn uitdrukkingen worden vaak onderuit geschopt omdat er onbegrip is over wat ik schrijf.
Net zoals de reactie dat iemand ‘'een vriendje van satan’' is, omdat hij de bijbel bestudeert en zijn mening geeft over het vertaalde.
thomas Schreef:
——————————————————-
> >Ik zou mezelf ook anders uitdrukken, wetend hoe
> jullie opstuiteren om het minste of geringste om
> een ander onderuit te schoppen.
>
> Vaak lees ik het tegenovergestelde; mijn
> uitdrukkingen worden vaak onderuit geschopt omdat
> er onbegrip is over wat ik schrijf.
>
> Net zoals de reactie dat iemand ''een vriendje van
> satan'' is, omdat hij de bijbel bestudeert en zijn
> mening geeft over het vertaalde.
Ja maar..ja maar…ja maar …DAT is waar natuurlijk….
als je begrijpt wat ik bedoel want ironie komt bij sommigen niet altijd goed over.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?