Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Pinksteren!

• Frederik D

De maatschappij is tot een plat pretpark ontaard. Zelfs het christendom doet er aan mee.

• ¥ Lotje ¥

je kan beter op een eiland gaan wonen ………alleen dan . watten mee voordat je toch nog iets hoort . in je oren . en hupsakee de volle rust heb je

• Frederik D

Oordopjes van watten helpen niet. Oordopjes van was wel, zij het ook nog slechts enigszins.

• Ellen-Josee

Ja want je hebt ook vogels die ineens akelig kunnen krijsen.

• ¥ Lotje ¥

ja weet ik en weetje . ik word al een paar dagen wakker s.morgens van één merel :D smorgens om 6uur en mooi fluiten dat hij doet. ik ga er soms uit dan en kijk naar dat beestje . prachtig . En ik vind het helemaal niet erg . :)

• Ellen-Josee

Ja ik ga er in de zomer lekker vroeg uit. Er zitten hier vogels zat, ik woon in een natuurgebied. Het barst hier van de nesten, ik zie ook al die jonge vogeltjes. Ze beginnen al lekker op te schieten met groeien hoewel sommigen zien er niet uit. Zoals de ooievaartjes die zijn nog lichtbruin met kleine vlerkjes en dunne nekjes. Ongeveer 30 centimeter denk ik. Het is heel leuk om te zien als die oudervogel ze gevoerd heeft dat hij ze ook gaat verzorgen. De veertjes goed doen en zo.

• Douce.

Die zijn in elk geval naar model kneedbaar, moet voor jou wel prettig zijn…..X(

Douce

• samuel

Vooruitgang is vooruitgang en de middelen die beschikbaar zijn kan je gewoon gebruiken, Dat is het moraal van het verhaal.

• ¥ Lotje ¥

:)

• Frederik D

Dus jij gebruikt rustig atoomwapens om jouw geloof op te dringen?